ne dilediğine dikkat et...

merhabalar :) bugün keyfim inanılmaz yerinde. sebebi de yepyeni bir yaşa bitmek bilmez kutlamalar silsilesiyle girdim. bu yaş özel çünkü tam 30 oldum:) gelir gelmez uğuruyla geldi yeni yaşım. uzuuuuuuuun zamandır tek dileğim gerçekleşti. sadece bi mum üfledim ve pufff:) oldu işte, benim için manevi değeri inanılmaz.

bazen sonradan anlaşılıyor bir olayın hayrımıza mı zararımıza mı olduğu. önce karalar bağlayıp umudunu kesiyorsun. sonra bir bakmışsın olayın akışı tersine işliyor:) ne anlatıyor bu kız diyeceksiniz. doğum günü partime çooook uzun zamandır görmeyi deli gibi isteyip bir türlü denk gelemediğim birini kimliğimi gizleyip çağırdım. herkes gelmeyecek sanıyordu. benim içeri girmemden 5 dk sonra mekana geldi. beni göreceği aklından bile geçmezken heyecanını, şaşkınlığını gizlemeye çalışıp ben anlamıştım zaten tavrına girdi. hı hı cınımzz ok anladın :p bana nasıl iltifat edeceğini şaşırdı. daha 2 ay önce hani beğenmiyordun beni artık noldu:p beğenmiyordun, kim olduğumu anladın ama geldin ne hikmetse:p artık neye niyet kime kısmet mi demeli, yoksa şişkin egoların gözünü kör etmiş de burnunun ucunu görmeyecek hale gelmişsin mi. çok ipucu da vermiştim halbuki. ama tarzımı biliyorsunuz sonuçta. bol devrik cümleli kendine has karakteristik bir yazım şeklim var. öyle pek tesadüf denilemez yani başkasıyla karıştırmak falan.

neyse her şey iyi hoşken masamıza teşrif bulunmasıyla güzel kızların varlığıyla aklı sıra bana laf sokmaya başladı. ne ukalalığım kaldı, ne bilmişliğim. hatta çoktaaan zaman aşımına uğradığını düşündüğüm eski anılarımızdan bahsetti peş peşe. sonra da aradığı ilgiyi göremeyince kalktı gitti. gitmeden hemen önce de fotoğraf çekilelim dedim hem grupça hem de selfie şeklinde:) ilk fotoğrafımızı çekindik bu arada. ifadesi biraz poker face, biraz ne olacaksa olsun halinde. ben zafer işaretim, gözümde onun gözlükleriyle yarım duck face şımarık bir doğum günü kızıyım:p e tabii sindirmesi lazım. kendisini iç sesiyle, havası sönmüş egoları, hafife aldığı zekamın ona yaşattığı hayal kırıklığıyla baş başa bırakıyorum. bir de kendi ayağıyla hevesle gelişini hiç unutmayacağım:D  o gittikten sonra ayların gergin bekleyişi, minik de olsa intikam hırsının verdiği duygusal yoğunlukla epey ağladım. sonra kendime gelip inanılmaz eğlendim.

30.06.2017 bana hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını öğretti. çok istersek dileklerin sonunda gerçek olacağını ve her aklımızdan geçeni istemenin gerçekleştiği takdirde hayatımızda bir bedel ödeteceğini. şu an ciddi anlamda egosu zarar görmüş er kişi beni bir kaşık suda boğacak kadar kızgın ve kandırılmış hissediyor. yazıııkkk:) günün birinde kompleksini yenmeyi başarırsa beraber güleriz de. ama şimdilik kendisine etme bulma dünyasına hoş geldin diyoruz. kimsenin aklını kibrine yenilip küçümsememesi gerektiğini öğretmiş olmaktan büyük mutluluk duyarak son dersimi başarıyla vermiş olmanın rahatlığıyla bu anıyı buraya kaydediyorum.

gelişmeler olursa edit yazıları olarak eklerim. şimdilik atarlı ve laf sokmalı şarkılar safhasında kendisi. ben de çok eğleniyorum.

son zamanların en ilginç dedikodusunu paylaştım sizinle. zaman bize daha neler gösterecek bakalım.
şimdilik hepinizi kucaklıyorum. iyi ki doğdum yahu :)))))

Yorumlar

  1. Hepi börtdey canımmmmm:))
    Anladığım kadarıyla çok ilginç bir akşam olmuş:) Instagram`da fotoğrafları gördüm de anlam verememiştim ne olduğuna. Şimdi açıklığa kavuştu:)) Fenasın sen çok fena:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haketti ama Semiciim. Ben gerçekten çok sabrettim, anlayışlı davranmaya çalıştım ama olaylar çirkinleşti bi noktada. Kendisini baştan yaratma sürecine girdi.35 kilo verdi birden çok kısa bi sürede ve ona sürekli destek olan bana cidden çok kırıcı şeyler söyledi. Bana hayran olan, sabrıma, zekama, güzelliğime iltifatlar yağdıran adam gitti bambaşka biri geldi. Ki güya kendisini beğenmediğimi düşündüğü için bu değişime başlamıştı. Sen göreceksin diyerek. Şimdi sadece Oh Olsun! Diyorum. Bir Ego Savaşı'nın sonuna geldik. Daima iyiler kazanır:D

      Sil
  2. Mutlu yıllar dilerim, yaşın değil yaşadığın şeylerin daha önemli anlıyorsun bir yaştan sonra...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Hayat deneyimi herşeyin üzerinde oluyor bir noktada. Çook teşekkür ederimm :))

      Sil
  3. Bir kez de burdan kutlayalım :P

    İyi ki doğdun beybi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tenk yüüü darlinggg <3 bi pasta kesiciizzzz birlikte :p

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar