2014 Biterken

Merhaba... bildiğiniz gibi uzun zamandır doğru düzgün bir şey yazamadım bloga. Bu yıl bloguma vakit ayıramadığım için üzgünüm açıkçası. Hedefimde ilgilenmek vardı ama olmadı bir türlü...

2014 benim için çok heyecanlı bir yıldı. Hiç beklenmedik gelişmeler, bol süprizler, mutluluklar ve hiç beklemediğim anda hüzne boğan olaylar... Yaşamam gerekiyormuş belli ki tüm bunları ve gerçekten çok sağlam hayat dersleri aldım kendime. Aile önemliymiş. Herkes gidince yanında kalıp, arkanda duranlar onlarmış. Mutluluktan, neşeden öte huzur önemliymiş mesela. Uykularım kaçınca anladım. Gerçek dostlarım varmış benim... kötü günümde yanımda olan, bıkmadan beni dinleyen, ağladığımda elimi tutan... ve AŞK dediğin şeyi anlaması zormuş. Lokomotifiymiş ilişkinin. Tartışmayı bilmek diye bişi varmış ve bunu yeni öğrendim. İtiraf olsun bu da. Çirkinleşmeden, bel altı vurmadan bunu becerebilmek büyük bir otokontrol gerektiriyormuş. Hiç unutulmayacak bir yıldı kısacası. Unutmayayım hatırlayayım ki edindiğim deneyimler bana yol göstersin, önümü aydınlatsın.

Gerçekleşen dileklerime geleyim mesela ayaklarım yere basmayacak kadar mutlu olmayı dilemişim. Evet yılın ilk yarısında ve sonlarına doğru gerçekleşti. Güzel anılarım oldu. Umarım bundan sonrasında da her yıl üstüne eklenerek çok çok daha yeni ve güzel anılarım da olur:) Işıklı ve güzel bir ev dilemiştim. Evett! Taşındık ailecek yeni bir eve ve istediğim gibi bol ışıklı ve büyük mutfaklı:)

2014'ten sadece aşk istemişim ben... 2015'ten dileğim huzur ve sağlık. Tüm ailem ve gerçek dostlarım yanımda olsun bana yeter... Kendimle yavaş yavaş barışıyorum galiba. Huylarımı seviyorum. Kendimdeki eksik tarafları görüyorum artık ve düzeltiyorum. Başkası istediği için değil kendim istediğim için yapıyorum. Hoşnut olmaya uğraşıyorum. Büyüyorum.

Hayallerimi gerçekleştirebileceğim güzel bir işim olsun bir de... Kendi işim olmasa bile öyle bir hissettirsin ki dört elle sarılabileyim. Boşluktan çok sıkıldım gerçekten. İşe yaramadığını düşünme hissi çok can acıtıyor. ÇOK AMA ÇOK İSTİYORUM İŞİMİN OLMASINI. ZAMANI GELDİ.

Hayal kurmayı vakit kaybı bulurdum ben önceden... Bu sene uzun zaman sonra heveslerime, hayallerime kavuştum. Onları gerçekleştirebilirsem en büyük motivasyonum olacaklar. Hayallerimin başında 2015'te bir çok yurtdışı seyahat planı var mesela. En azından hiç gitmediğim 3 ülkeye gidersem çok mutlu olacağım. Özellikle de biri AMERİKA olsun <3

Bloguma daha çok vakit ayırmak istiyorum bu sene. Daha aktif olup daha geniş yelpazede paylaşımlarda bulunmak niyetindeyim. Tek sıkıntım profesyonel bir fotoğraf makinemin olmayışı:( Nelere para harcayıp da onu bir türlü alamadım. Resmen içimde dert. Tüm bunların yolu işimin olmasından geçiyor. Allah'ım nooluur hayalimdeki gibi bir işim olsun. Söz veriyorum çok çalışacağım. Sonra da ilk maaşımla araba taksitine giricem galiba:p Aktif olarak araba kullanmam gerekiyor artık. Kullanmaya kullanmaya içimde korku oluştu. Yenmem gerekiyor.

Son olarak, 2014'te istemeyerek kalbini kırdığım, üzdüğüm kim varsa içtenlikle özür dilerim...
Yeni yıla düşman taşımak ya da nefretle yüklü girmek istemiyorum.Kötü şeyler yaşadım, hatalar da yaptım. Her şeye rağmen dürüstlüğü ve samimiyeti kendime ilke edinmiş biriyim ben. Beni sevmeyebilirler ama kin de duymasınlar... Hayatımdan nefret kelimesini çıkarmak istiyorum sonsuza kadar. Kalbimde büyük bir yük hissediyorum. Kötü kalpli ve niyetli herkes benden uzak olsun inşallah... Başka da bir şey istemiyorum:))

Hepimiz için güzel bir yıl dilerim. Huzur, para, aşk, mutluluk, güven ve sağlık... Kimin ne dileği varsa onlar gerçek olsun:)

İYİ SENELER!

Yorumlar

  1. kuzuuuummmmmm her sey diledigin gibi gonlunce olsun insallahhh :). 2014 de kazandigim muthis bir dostsunnn sennn seviyorum seniii :****

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de öylesin benim için biliyorsun:) Uzak da olsak kalplerimiz bir:) Tüm dileklerimiz gerçek olsun.

      Sil
  2. umarım tüm dileklerin gerçek olur canımın içi! mutlulukların hiç durmadan mayoz bölünmelere maruz kalsın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YORUMUNU SEVDİĞİMMM <3 AMİNNNNNNN CANİKOMMMM! HEP BİR ARADA KALALIM MUTLULUĞUMUZ DAİM OLSUN.

      Niye kocaman yazdım evrene mesajı aççık seççik ifade etmiş olayım diye :p

      Sil
    2. yeni teman da yakıyo hani :D

      Sil
    3. Ciddi misin la? Ben de idareten koydum bu temayı zira diğer temalarda arka plan problemim var fena halde😠😠😠 çıkmıo ya naptıysam. Madem beğenilmiş kalsın böyle o zaman😆😆😆 mucksss.

      Sil
  3. Ne güzel şeyler dilemişsin canım yeni yıldan
    İstersen hepsini gerçekleştirebilirsin, olmayacak birşey yok aralarında (3 ülke biraz birikim istiyor ama neden olmasın??)
    Ailenin ne kadar önemli olduğunu, canın yana yana, için kanaya kanaya öğreniyorsun değil mi? Allah onları başımızdan eksik etmesin, hep yanımızda kalsınlar.

    Yeni yılda neşeli, canlı ve bol müzikli bir Nilesi bekliyoruz tamam mı?? Anlaştık mı???
    Kocaman öpüyorum canım seni, mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlaştıkkk kuzum:) Birazcık yaşamak lazım ya ne bilim kendimi çok erteledim. Gezmek görmek istiyorum. Ailenin kıymetini geç farkettim ben. Allah başımdan eksik etmesin onları. çok teşekkür ederim cici yorumun için.

      instagram kullanıyor musun acaba :) ben orda daha aktifim. mimaricee ismiyle bulabilirsin beni . mucksss

      Sil
  4. Olur inşallah. Yani bence olsun kesin.

    YanıtlaSil
  5. Sansürsüz / Orjinal çekimler, takipcilerimizin kendi gönderdikler kendi cektikleri ifsa videoları.Nete düsen yerli sikis videoları.Baska sitelerde olmayan onlarca video full dialoglu ve en önemlisi videoların hepsi turk Adulttur..


    TIKLA SİTEYE GİR


    TIKLA SİTEYE GİR






    TR İfsa Site : sakirabi.com

    ♥ sakirabi.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar