NİLESİ BLOG 2 YAŞINDA

Merhabalar... 21 Nisan'da blogum 2 yaşına girdi. çok mutluyum. Takip eden, etkileşim halinde olan, olmayan herkese çook teşekkürler. İyi ki varsınız. En sıkkın zamanlarımda yazdım destek oldunuz, hayallerimi yazdım benimle hayal kurdunuz, yemek tarifi yazdım deneyip geri döndünüz ve beni mutlu ettiniz.

Açıkçası şu sıralar blogla hiç ilgilenemediğimin farkındayım. Buna rağmen "yazmayı bırakma, ara sıra da olsa bişiler yaz" diyenler olduğu için kapatamadım. Yüz yüze tanışmadığım insanlardan böyle samimi, sıcak, destekleyici tepkiler almak çok güzel. Hayatlarında bana da minik bir yer ayırdıkları ve beni okumaktan hoşnut oldukları için kendimi sorumlu hissediyorum artık. Beni okuyan 1 kişi bile olsa yazacağım diye söz vermiştim kendime. Samimiyetimi insanlara iletebilmişim demek ki diye seviniyorum bir yandan.

2 YIL GEÇTİ HALA BURADAYIM. DAHA NİCE MUTLU YILLARA DİYORUM.

ÖPÜCÜKLEERR :))))))

Yorumlar

  1. Laaaaannn!!!

    Yuzyuze tanistiklarina olan sevgin nerde hani? Bozulurum bak :))) devam et bennokuyorum yemek tarifini denemesem deee :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEN KARDEŞSİN HALA ANLAYAMADIN:S senin yerin başka yavrim benimm. bu arada ben evleniyom sen nerdesin uleannn! gelim de bi tepsini tutim demez mi insan hııııı???????? ben çok bozulmuşum meğersem şimdi haberişm oldu:p oldu o zaman öptüm kib bye:p

      Sil
  2. Deliiiiiiii yilda bir de olsa yaz sen :-) seviyorum seni iyiki varsinnn tanismasakta yureginin guzelligini hissediyorum ve blogunun sana heeer zaman hep mutluluk vermesini diliyorummmm. :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))) yerim yaaa <3 sen bitanesin. bi gün mutlaka tanışıcaz inanıyorum buna. bu yaz yolumu ankara'ya düşürebildiğim ilk anda haber edicem sana. blog sizinle güzel valla. okuyan birileri olduğu sürece mutlaka yazıcam:)

      Sil
  3. yalnız tariflerini okuduğumu, merak ettiğimi ama nedense aklıma deneme fikrinin hiç gelmediğini fark ettim şu an! wtf?!? ayrıca blogu kapatma daha bize çeyiz nasıl alınır, kahvaltı seti en güzel nerde bulunur, istanbuldaki en iyi düğün mekanı nerdedir gibi şeyler öğretcen ki arkada kalan gençlere de yardım olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah:)) çeyiz üstadı geldi anımmm sakın kaçırmayın deneyimlerimden yararlanın:p eltiyle, görümceyle nasıl iyi anlaşılır falan hepsi önemli şeyler :p deneyimledikçe paylaşırım söz. bu arada kendime de daha kahvaltı seti almadım :D

      ÇOOK TESSÜF ETTİM YEMEKLERİMİ YAPMADIĞIN İÇİN HIH!

      Sil
    2. Yazacak çok şey var dahaaa biz bekarlara hahahahha!
      Nice mutlu yıllara canım, nice 2 hatta 20 senelere...
      Yaşanınca yemek tarifi yerine en iyi romatizma ilacı nedir onları yazarız.
      Hiç kapatılır mı blog?

      Sil
    3. sdfghj romatizma ilacı dedi ya :p çatlaakkk :)))))) internet 20 yıl daha gider mi dersin bu hızla? bence minternet bile kurulur gibime geliyor:p blog denilen şey kalır mı o da ayrı muamma:p şimdilik burdayım. bensiz bırakmam merak etme :)))))))

      Sil
  4. Nice yıllaraa:) öperim!

    YanıtlaSil
  5. Niceee mutlu, bol yazılı yıllara :)) Ben de bir gün 2. yılımı paylaşacağım insallah:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİMM:))))))) Darısı başına diyelim o zaman. İnanırsan olur bence;)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar