MİM: TEK KELİME

SELAMMM! Mimden mime görüşür olduk bu aralar :) Yine sevimli bi mim buldum gezinirken. Mor Rimel'ciğim yapmış pek de güzel olmuş :) Tek kelime mim.i yaparken biraz zorladı sanki. Bakalım beğenecek misiniz? Yapmak isteyen herkesi mimlemişim varsayın :)

Telefonun Nerede?
-masada

2. Partnerin?
-düşünceli

3. Saçların?
-kabarık
KEŞKE BU KADAR HAVALI GÖRÜNSEYDİ:P
4. Annen?
-kibar

5. Baban?
-1.5

6. En sevdiğin eşya?
-alyansım <3

7. Son gece gördüğün rüya?
-hatırlamıyorum

8. Hayalindeki araba?
-vw beetles :)

9. İçinde bulunduğun oda?
-dağınık :/

10. Korkun?
-terk edilmek

11. 10 sene içinde ne olmak istiyorsun?
-anne

12. Sen ne değilsin?
-sinsi

13. En son yaptığın şey?
-kahve

14. Üzerinde ne var?
-pijama

15. Senin hayatın?
-hareketli

16. Moralim?
-yüksek

17. Şu an ne düşünüyorsun?
-cupcake

18. Senin bilgisayarın?
-lenovo

19. Bira?
-çiş :)))))))
shameless izleyen var mı bilmem ama aklıma jeneriği geldi :)))))))

20. Aşk?
-huzur

BİTTİİİ!!!!! Öpücükleerrr!

Yorumlar

  1. baban icin verdigin cevabi anlamaya calsiyom :)

    YanıtlaSil
  2. Bira=çiş
    hahahah koparttın beni yine

    Ne güzel bir vesile oldu bu mim, uğradın buralara tekrar
    Demek ki seni mimle kandıracağız, anlaşıldı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh ama öyle :) bira içince fellik fellik tuvalet arıyorum puf çok sıkıcı:p bana eğlenceli mimler bulun:) çok eğleniyorum yazarken:)

      Sil
  3. Bende de bir mim vaaar sende yap onu çok güzel :)))
    Siz Hiç... Diye başlıyor :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baktım ona da zor gibi geldi uğramam diye yapmadım balım :) derin değil de eğlenceli mimleri daha çok seviyorum sanki:)))))))))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar