PLAYLİST#5 EĞLENDİREN TÜRKÇE POP ŞARKILAR:)

Günlerdir kafam bozuk... iki ileri bi geri her şey. Güzel şeylerle idare etmeye çalışıyorum. Ruh halimden de insanlardan da çok sıkıldım. Kendimi eğlendirmek için giriştim playlist.e bakalım sevecek misiniz:D
Şarkıların çoğu eski şarkılardan oluşuyor yadırgamayın. Ben öyle seviyorum çünkü. Hatır için birkaç yeni şarkı da eklerim hadi:p

MFÖ- Deli:))))))) DİNLEYİN.
Barış Manço- Nane Limon :DİNLEYİN.
Metin Arolat- Dert Değil:. DİNLEYİN.
Sezen Aksu - Şinanay: DİNLEYİN.
Barış Manço- Kara Sevda: DİNLEYİN.
Tarkan- Hepsi Senin mi?: DİNLEYİN.
Sezen Aksu- Rakkas:DİNLEYİN.
Tarkan- Şımarık: DİNLEYİN.
MFÖ- Ali Desidero: DİNLEYİN.
Sezen Aksu- Kız Seni Yerler: DİNLEYİN.
Barış Manço- Domates Biber Patlıcan: DİNLEYİN.
MFÖ- Süpermen Olmak Lazım Bazen(Ne Bileyim Ben): DİNLEYİN.
Sezen Aksu- Beni yine yeni yeniden sev: DİNLEYİN.
Grup Vitamin- Törkiş Kovboylar:D DİNLEYİN.
MFÖ ft. Cem Yılmaz- Psikopat: DİNLEYİN.
MFÖ- Olduramadım: DİNLEYİN.
Grup Vitamin- Ellere Var Da Bize Yoh mi? DİNLEYİN.
Rüya Ersavcı- İstemiyorum Baba: DİNLEYİN.
Nil Karaibrahimgil- Organize İşler: DİNLEYİN.
Yasemin Mori- Nolur nolur nolur: DİNLEYİN.
Şevval Sam- Yalnız Kullar: DİNLEYİN.
Aylin Aslım- Ben Kalender Meşrebim.:DİNLEYİN.
Özlem Tekin- Laubali: DİNLEYİN.

Eklemeler gelecek merak etmeyiniz:))) Öneri şarkılar da değerlendirilir..

ÖPÜCÜKLEERR!!!!!

Yorumlar

  1. Neşeli şarkılaaarrr hihohoyytttt!
    Eski şarkılar candır, yadırganır mı hiç?
    **Laubali'yi uzun zamandır dinlememiştim, ne iyi oldu. Çok severim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 90LAARR <3 o zamandan sonra yapılan şarkılar hikaye yia :p evet yeni tema bunu seçtim. valla ihtiyacım vardı eğlenmeye:) kafam dağıldı. laubali candır :)))) lala lala lalalaaaaaaaa <3

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar