bugünden sonra;

1- özlemicem.
2- kimse benden açıkça yardım istemeden yardım teklif etmicem.
3- üzülmicem.
4- kimse kırılmasın diye kendimi perişan etmicem.
5- duymak istemediklerini bile yüzlerine haykırıcam.
6- gerekmedikçe kimseyle tanışmicam.
7- kimseyle gereksiz samimi olmicam.
8- kendimden bahsetmicem.
9- kuul olucam.
10- kimseyi durduk yere mutlu etmek için kasmicam.
11- dert dinlemicem. derdiyle boğulsun, ölsün bana ne... LA LA LA!!!!! :))))) DİNLEYİN.
12- üzgün birini görünce korunmaya muhtaç kedi muamelesi yapıp sahiplenmicem. ilgi göstermicem. güçlü durun aq. azcık toparlanınca ilk yapıştığınız şey benim boğazım oluyor.

yeni kararlarım bunlar. sinir bozucu ve bencilce gelebilir. iyi niyetli, yumuşak yüzlü davrandıkça üzüldüm. etrafımda üzgün insana dayanamıyorum. kahkaha sesi duyuncaya ya da bir nebze iyi olduğuna ikna olana kadar yanında olmak istiyorum. yapmayınca vicdanım rahatsız oluyor. kimse anlamıyor bunu. kıymetim bilinmiyor. aradan uzuun zaman geçtikten sonra, kuru bi özürle gelince anlamı yok. nankörlük resmen başka bişi değil.

sustum olmadı. konuştum olmadı. kızdım olmadı. ağladım olmadı. dinletemedim. sordum, cevap alamadım. haklıydım. kendimi savundum hiç olmadı. yaranamadım. içimde patlamasın diye yazıyorum işte. biriktirince bedelini çok ağır ödüyorum:(

hayatımda bişiler değişmeli. yoksa ruh sağlığımı kaybedicem. oynatmaya az kaldı.

şimdilik bu kadar. bıy bıy!





Yorumlar

  1. Derin kararlar almışsın.
    1 numero hariç (çünkü gerçekleştirmesi zor) hepsi kendini koruyabilmen için yapılası.
    Zamanla zaten hangi maddenin daha geçerli olduğuna karar vereceksin.

    Haydı bakalım canım, yolun açık olsun.
    Burayı sakın kapatayım falan deme.
    Arada uğrayıp bir şarkı eklesen bile biz anlarız geri geleceğini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aldım almasına da uygulayabilirsem inşallah:) özlememenin çaresi var mı bilmiyorum onu inadıma güvenerek yazdım bakalım. olursa olur olmazsa çay demleriz napalım. üstünden zaman geçtikçe daha da iyileşiyorum. bakalım neler bekliyor beni. desteğin için çok sağol <3 iyi geldin bana.

      Sil
    2. Canım listen seni bekliyor :))

      Sil
    3. harika olmuşşşş <3 düşüncene, aklına, kalbine ve mouse tutan eline sağlık kuzum :)))))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar