Sephora Angled Brush- Açılı Allık Fırçası

 Bugün size istek üzerine arkadaşımla birlikte Sephora'dan aldığımız açılı allık fırçasını tanıtacağım.


Sık kıllı ve kontür yapmaya müsait. Çok pigmentli koyu renk allıkları sürmek için kullanıyorum. İstisna olarak Rockateur'ümü de bununla uyguluyorum:)

Yıkamadan da bir kaç kez kullandım hiç kıl dökmedi. Yıkama esnasında da, sonrasında da kıl dökülmesiyle karşılaşmadım. Yıkaması ve durulaması kolay bir fırça.
Sapı biraz fazla uzun bence. Ama şeklini çok sevdiğimi söylemem gerek. Ele tam oturuyor. Kavraması kolay.

Kılları çok yumuşak. Yüzü hiç rahatsız etmiyor.İyi ki almışım dediğim bir fırça oldu. Tavsiye edebilirim. Fiyatı tam hatırlamasam da 30lira civarındaydı.

Mutlu günleerr...

Yorumlar

  1. ben de bunun fondöten fırçasını kullanıyorum çok memnunum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de onu alma niyetiyle gitmiştim ama yoktu. allık fırçasına ihtiyacım var deyince bunu verdi çok sevdim:))))

      Sil
  2. Sephoranın pembe serisi güzel bence:) güle güle kullan:) fondöten fırçasını alma, bekle:)

    Bu arada gözlerimi yaşartıyorsun bu ne çalışkanlık her gün çifter çifter yazılar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulamadım zaten kalmadı dediler. ama bu fırçanın tipine vuruldum çok cici:) :) :) :) rica ediciim nazar etme hevesim gelmişken yazayım elimdeki birikmişleri. İlham geldi. Ahahahah:)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar