Sebamed Q10 Göz Çevresi Kremi

Merhabalarr... Bugün size göz kremi arayışındayken idareten aldığım ancak bereketliliğinden dolayı hala kullandığım göz kremimden bahsedeceğim.

 Geçen yıldan itibaren göz kremi kullanmaya ufak ufak başladım. Sorunlu bir göz altım olmamasına rağmen uykusuz dönemlerim çok sık oluyordu. Gözaltı torbaları ve mimik kırışıklıklarının oluşmasını önleme çabalarına girdim.
Fazla bir özellik aramadım alırken. Göz çevreme yeterince nemlendirmesi, kuru göz çevremi yakmaması ve milia oluşturmaması tek kriterimdi diyebilirim.

Bu kremi de arkadaşım tavsiye etmişti. Fiyatı da çok uygun olunca denemek istedim. Görüldüğü gibi tüp şeklinde, ağzı dar ve böylece fazla ürün çıkmıyor. Gerektiği kadar alıp sürmek çok pratik. Kokusuz.
Boyutları küçük ve ambalajı hafif. Çantaya atılıp çıkılabilir de.
makyaj öncesinde kullanımı rahat, çünkü çok çabuk emiliyor. İncecik bir yapısı var, kolay dağıtılıyor ve ağırlık yapmıyor. Bende milia oluşturmadı. Geride yağlı bir his bırakmıyor. Yumuşacık hissediyorsunuz.

Benim o dönemki beklentilerimi tamamen karşıladı ama Roaccutane kullanmaya başladığımda yetersiz gelmeye başladı. Bir dönem ara verdim. Şu anda da bitirme projemde olduğu için kullanıyorum. Diyeceğim şu ki, eğer sorunlu göz altlarınız varsa, yoğun neme ihtiyaç duyuyorsanız, 20li yaşlarda değilseniz bu kremi size tavsiye etmem. İhtiyaçlarınıza cevap vermeyecektir.

Göz kremi kullanmaya yeni başlayacaklar için, öğrenci bütçesini sarsmayacak bereketli bir ürün. Sebamed markası hassas ciltlere de uygun olduğundan alerji, kızarıklıkla karşılaşmanız zor. İndirim zamanı yakalarsanız tadından yenmez;)

Mutlu günler ve aydınlık göz altları dilerim hanımlar:))))))

Yorumlar

Popüler Yayınlar