Kozmetik 32# Vichy İdelia BB Krem

Merhabaaa:) Bugün size Seregon'cuğumun blog satışından denemek için aldığım cağğnııım bb kremimden bahsetmek istiyorum. Öncelikle bu krem kesinlikle yağlı ciltliler için değil. Kendinden parlak, glowy bitişli, yüze capcanlı, sağlıklı bir görüntü veriyor.

Ben genelde bu tür fondötenlerden uzak dursam da bu kreme karşı büyük bir sevgim var. Duruşuna aşığım. Karma ciltliyim ve günün ilerleyen saatlerinde parlama durumu biraz kontrolden çıkabiliyor. Kalıcılığı 8 saate kadar test ettim gayet yerli yerindeydi.

Yoğun bir günde kullanacaksam mutlaka yanaklarım hariç, yüzümün tamamını pudralıyorum. Böylece aydınlatıcıya ihtiyacım kalmıyor. Kontür şeklinde allığımı uygulayıp çıkıyorum.

Kapıtıcılığı ortanın altında. Cilt tonunu iyi dengeliyor. Kapatıcılığı arttırmak isterseniz kapatıcı bir pudra kullanabilirsiniz. Özellikle Nars'ın pudra fondöteniyle kusursuz bir uyumu var. Kıvamı tam kremsi.

2 tonu var: Teint Claire ve Medium Shade. Bendeki açık tonu ve yüzümle birebir uyumlu. Açık buğday tenliyim ve çok beyaz tenlilerde koyu duracağını düşünüyorum. Yüzde durdukça koyulaşma yapmaması sevmemin baş nedenlerinden.

Benim favorilerimden. Aldığımdan beri çok severek kullandığım bb kremim. Spf 25'i olduğunu da eklemeyi unutmayayım. Güneş kremi sürmüyorum altına. Hassas cildimde sivilceye, kızarıklığa sebep olmadı.

Kuru, normal ciltliyseniz bayılacağınızı düşünüyorum. Benim gibi karma ciltlileri biraz zorlar. Kesinlikle tavsiye edeceğim bir ürün:)

Aranızda kullanan var mı????? Yorumlarınızı beklerimmm....


Yorumlar

  1. bb krem sevmeyen bi' ben kaldım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen bundan 2 ay önce "far süren mi kaldı looo" diyordun;) günü gelince, doğru ürünle tanışınca seversin.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar