Kozmetik #24 Yves Rocher Saç Onarıcı Yağ (Hair Repair Oil)

Yves Rocher ürünlerini sevdiğimi, sıkça da kullandığımı yazmıştım. Mevsim değişikliği nedeniyle saçlarım bu ara fazlaca dökülüyor. Boyalı ve kuru da olması sebebiyle geçen aylarda kampanyasından yararlanarak denemek için almıştım. Açık söyleyeyim bu yağı almamdaki en önemli etken kokusu oldu:) Bu arada saçımı yumuşatıp, kırıklarımın oluşmasını önlese ne iyi olur diye umarken gerçekten işe yarar bir ürünle karşılaştığıma sevindim doğrusu. Kokusu kavrulmuş fındık gibi. İnsanın koklayası geliyor sıksık.

Şişesi kullanışlı. Avucunuza ihtiyacınız kadar yağ alıp, saç uçlarından başlayıp dipleri hariç, iyice yediriyorsunuz. Sonrasında saçınızı ütüyle hafif ısıttığınız havluyla sarıp beklemeye başlıyorsunuz. 10 dk diyor ama ekstra yumuşaklık için evde olduğunuz boş bir günü ayırıp sabahtan öğlene hatta akşama kadar tutsanız daha iyi olur. Ilık suyla durulayın. Çok sıcak suyla yıkarsanız yağ temizlenmek bilmiyor. Saç için de zararlı zaten.

Ürün işe yarıyor mu? Beklentinize bağlı tabii ki. Tamamen kırık dolu bir saçı toparlaması zaten mümkün değil ama düzenli kullanımda yeni kırıkların oluşmasını önlediği ve saçın rengini parlattığı doğru. Saçın çabuk yağlanmasına bir etkisi yok. Benim saçlarım kalın telli ve serttir. Ayrıca boyalı olduğundan kırılmaya müsait. Yağı kullandığım zamanlarda yumuşacık yaptığını ve az saç kremiyle daha kolay tarandığını gözlemledim. Ama çoğu zaman üşendiğimden es geçiyorum bu bakım aşamasını:/ Haftada 1 kullanmak yeterli olacaktır.

Yağ olmasına rağmen ellerde vıcık vıcık bir his bırakmıyor. Yıkayınca geçiyor. Ben çok huylanıyorum o yağlı histen belki hassasiyeti olan vardır diye belirtmekte yarar var.

Ben üründen memnunum. Beklentilerimi fazlasıyla karşıladı. Bu kadar seyrek kullanımla bana epey gider diye düşünüyorum. Özellikle boyalı saçlar için denemenizi tavsiye ederim. Rengi çok güzel parlatıyor:))) Benim gözlemime göre elektriklenmeyi bile bir nebze azalttığını söyleyebilirim. Tavsiye edeceğim hatta biterse yenileyeceğim ürünlerden biri.

PIRIL PIRIL SAÇLAR AŞKINAA <3

Yorumlar

Popüler Yayınlar