Kozmetik 21# L'oreal Paris False Lash Wings Rimel

Size enn çook sevdiğim rimelimi anlatacağım bugün. Bana bir indirim sırasında neredeyse zorla sattılar bu ürünü. Yeni çıkmış da efendim, muhteşemmiş de, kirpiklerim için çok uygunmuş da falan. Aslında aklımda Million Lashes varken bunu aldım çıktım dükkandan hiç denemeden.

Bir gün sırası geldi deneyeyim dedim. Baktım yapısı su gibi cıvık. İlk kullanımda fırçanın fazlalığını almadığımdan yapıştırdı kirpikleri birbirine. Ama fırçası hoşuma gitmişti. Silikonlu fırçalardan hoşlanmasam da bu fırça kirpikleri tek tek tarama/ayırma işini güzel yapıyor.

Kullanımı çok kolay değil bunu belirtmem gerek. Sabırla rimelin biraz kurumasını, kıvamlı hale gelmesini beklemeniz gerekecek. Rimel kıvama geldiğinde fırçayı parmaklarınızın arasında döndürerek uygularsanız çok seveceksiniz. Kural basit: İYİCE TARANMIŞ KİRPİKLERE SON DOKUNUŞU KENARINDAKİ EĞİMLİ KISIM YAPACAK. O yüzden sürerken 360 derece döndürün fırçayı. Elinizin alışması gerek yalnızca. Göz kapağına falan bulaşırsa da ıslakken kolay temizleniyor. İyice kurumadan 2. katı sürmeyin. Farklı rimellerle de çok uyumlu değil. Başka rimelin üzerine sürünce topaklanıyor. Ama tek başına 3 kat sürünce bile topaklanmıyor :))))

Fırçayı kullanmak yaratıcılığınıza kalmış. Nasıl rahat ederseniz o biçimde kullanın. Her çeşit etkiyi tek rimelle verebilirsiniz. En ince kirpiği bile yakalıyor. Uzatıyor ve güzelce kıvırıyor.

Gün içinde dökülme yapmıyor. Kirpikleri ağırlaştırmıyor. Kuruduktan sonra yüzünüzü yıkasanız bile akma yapmıyor:) En sevdiğim özelliği bu oldu. Biraz zor temizleniyor. Çift fazlı temizleyiciyle aşılmayacak dert değil.

Hayatımın rimelini buldum sanırım:) 2 aydır kullanıyorum ve çok memnunum. Değiştireceğimi sanmıyorum. İndirimde stoklanası, sevilesi, aşık olunası bir rimel bu. Herkese tavsiye ederim.

Yorumlar

  1. İndirimde ne kadar oluyyyyoooooooor ki :))) bir alışverişe çıkacağım selincim sana danışmak istedim çok pahalı olmayan kapatıcı ve birde allık fırçası markası önerirmisin ? Yüzümde gözenek var sivilce aydan aya çıkıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıcı kolay da allık fırçası büyük sıkıntı:) En uygun fiyatlı olan Maybelline affinitone serisi sanırım. Loreal true match de güzel ama indirimde uyguna geliyor. Bir de clinique'in smooth line(süngerli fırçalı olan) ına bak derim boyner indirimde yakalarsan. Çok memnunum ondan da.

      Gözenek için bioderma pore refiner kullanabilirsin. ama kesin çözüm değil maalesef. makyaj bazı gibi işte.

      allık fırçası olarak ben flormarın duofibre fırçasını kullanıyorum şu ara. bir de ecotoolstan almıştım. 2sinden de memnunum ama real techiniques sipariş etmem gerek artık:(

      Sil
  2. Aldigim ama hala kullanamadigim beni sabirla bekleyen rimellerimden biri . Bende volume million lashes alicam diye gidip bunu almistim . Daha kullanamasam da aklimda kalmasin diye volume million lashesi da aldim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah tesadüfe bakk kullanmaya başla bir an önce bayılacaksınnn:))))) ben de excess olanı aldım açılmadan bekliyor :p anneme vericem galiba:p

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar