Crystal Body Deodorant Stick

Bu ürünü bana Seregon'cuum tavsiye etmişti tatile gitmeden önce. İyi ki almışım kendisine binlerce teşekkür yolluyorum <3

Gratis'de satılıyor ve indirimlerde alınıp denenesi bir ürün. Mineral tuzlardan oluşan , alüminyum vs. gibi metaller içermeyen, kıyafette  hiç leke yapmayan bir çeşit katı deodorant. Kullanımı şöyle; elinizi azıcık ıslatıp başına sürüp, koltuk altınızda gezdiriyorsunuz. Pek pratik değil ama ben çok terleyen biri olarak memnun kaldım o yüzden hiç önemli değil. Duştan çıkar çıkmaz da kullanabilirsiniz zor gelirse;)

Koku oluşumunu önlüyor, alerjiye sebep olmuyor. Ben o sıcaklarda saatlerce gezdim ettim, test edildi onaylandı:)) Koltuk altındaki ıslaklığı en aza indirgiyor. Üstelik gün içinde tazelemeye ihtiyaç duymadım.

Küçük boyu çantaya atmalık. Tek uyarısı taşın ya da mermerin üzerinde bırakmamanız. Mineral tuzların mermeri sarartma gibi etkileri olduğunu biliyorum. Bu yüzden sanırım:)

Çabuk bitecek bir ürün değil. Bundan sonra sprey deodorant kullanmam artık hepsi çöpee:))))) Denemenizi tavsiye ederim. Umarım memnun kalırsınız.

Yorumlar

  1. Isine yaramasina sevindim:) Sıvı olanı da güzel ona da gõz at derim.öptüüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitecek gibi değil ki kuzucuum:))))) anneme de büyük boyunu aldık. 6aylık stoğumuz var :)))))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar