Kozmetik 16# MAC Peaches vs. Make Up For Ever 20- Satin Blood Orange

Bugün size 2 favori allığımın karşılaştırmasını yapacağım. İkisi de şeftali tonlarında ve doğal duruyorlar. İstesenizde PALYAÇO'ya dönemezsiniz. Ha benim ten rengim NC25 tabii belirtmeliyim. Daha açık tenliler için biraz dikkat ister illaki:) Peaches bende yok gibi duruyor ve duruşuna bayılıyorumm!

Ürünlerin ikisi de pudra yapıda ama tebeşir gibi durmuyorlar. MAC daha cilt rengine yakın bir tondayken, MUFE allığım Mac'e göre daha pigmentli ve coral tonunda.

Bir ton koyusu (22numara) MUFE'nin en çok satan allığı ünvanına sahip. Daha yoğun bir coral. (22, Beyaz tenlerde muhteşem duruyor tavsiye ederim. ) Ben Sephora'ya aslında NARS Torrid için gitmiştim. Standda görevli MUA ikisini de yüzüme uyguladı ve pigmentasyon istiyorsam MUFE'yi, biraz ışıltı istiyorsam NARS seçmemi söyledi. MUFE'yi çok az farkla içime sindiği için seçtim. İyi ki almışım.

Haydi karşılaştıralım şimdi de:

MUFE 20- Satin Blood Orange 
+ Pigmentli
+ Mat
+ Coral
+ Kalıcılığı iyi
+ Tebeşir gibi durmuyor.
+ Turunculuk barındırdığı halde baskın değil.
+ Mıknatıslı kapağı ve şık bir ambalajı var.
+ Tozutmuyor.
- Gramajı düşük
- Gece makyajı için pek uygun değil.
- Yanakları çok belirginleştirdiği için daha çok doğal tonlarda göz makyajlarıyla uygun.


MAC Peaches
Pigmentasyonu az.
+ Mat
+ Hemen her makyaja uyum sağlıyor. Yoğun göz makyajlarıyla çok kullanışlı oluyor.
+ Cildimde "yok gibi" dursa da fark yaratıyor.
- Gün içinde yenilemek gerekiyor.
+ Tebeşir gibi durmuyor.
+ Tozutmuyor. Ama fırçaya daha zor alınıyor. Yapısı sert.
+ Gramajı yüksek.
+ Hem gece hem gündüz kullanılabilecek tam bir "joker" eleman.

Siz hangisini beğendiniz????

Yorumlar

  1. İnan allık nedir rimel nedir bilmiyorum hale isimlerini karıştırıyorum, halbuki annem, kız arkadaşlarım,eşim kullanır ama ne nedir uçar gider :))

    YanıtlaSil
  2. paraya kıymış yine hatun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mac hediye :)) Mufeyi kendi paramla aldım :)iyi ki almışım:)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar