Alışveriş Postu #3 Yves Rocher

Bugünlük alışverişim Yves Rocher'den. Kartım sayesinde süper indirimlerle ürün kaptım:) Zaten hali hazırda %30 gibi bir indirim varken kartımla %30 daha yaptılar. Sadece 8tl ye 2 ürün veee seyahat boyu makyaj çantası kazandım. Lila renkli ve çok güzel. 3 kocaman gözü var ve çok kullanışlı:)


Ürünlere kabaca bakarsak;
birisi  Pure System  Pore Clearing Masque. İçerisinde salisilik asit sayesinde siyah noktalardan 3dk da kurtarmayı vaadediyor. Henüz kullanmadım. Kullanınca izlenimlerimi yazarım. Yakmasından korkuyorum sadece. Cildim o kadar hassaslaştı ki umarım bir sorun yaşamam. Ürünün içinde paraben yokmuş çok sevindim. Kullanan varsa yorumlarınızı almak isterim.

Firma ne demiş?

Siyah Noktaları Yok Eden, Gözenekleri Derinlemesine Arındıran, Sebum Dengeleyici Maske
Siyah nokta ve aknelere son!
Cildi tamamen yenileyen bu maske, cildi siyah noktalardan derinlemesine temizler ve cildin sebum fazlasını emerek sivilce ve siyah noktaların tekrar oluşumunu engeller. Ciltteki akne kızarıklıklarının dinmesini sağlar.
Haftada 1 ya da 2 kez temiz yüze uygulayınız. 3 dakika beklettikten sonra suyla durulayınız.

...Ve dahası: Formülündeki cilt yenileyici antibakteriyel Salisilik Asit ve yoğun onarıcı Aloe Vera Özü sayesinde sivilce oluşumunu engeller ve sivilce izlerini yok eder.
Dermatolojik uzmanlık altında geliştirilmiş ve test edilmiştir.
Paraben içermez.
Dermatologlar tarafından tavsiye edilir.

19.90 TL
Liste Fiyatı
22.90 TL

Diğeri Velvetly Cleasing Milk. Smoothing effect diye de eklemişler:D Bence olmamış muz gibi kokuyor:) Ama içeriğinde muz yazmıyor:) YEŞİL ÇAY EKSTRESİ, BEYAZ ÇAY EKSTRESİ, MADAGASCAR ÇAYI EKSTRESİ VE ORGANİK TATLI BADEM EKSTRESİnden hangisi o şahane muz kokusunu sağlıyor cidden merak ediyorum:) İtiraf edeyim kokusu tavladı beni.

Makyaj temizleyici bir ürün arıyordum tercihen süt. Baktım jel kıvamlılar yüzümü cayır cayır yakarken, sütlerin çoğunluğu cilt tipime uygun değillerken Gratis'te testerını bile deneyemeyeceğim ürünleri körlemesine seçip aynı parayı vereceğime Yves Rocher'den alayım dedim. Sensibio H2O'nun fiyatı da kendini aşmış. İndirimde bulamazsam almam diyordum ve bulamadım da. Bu ürünü deneyeceğim. Gün içinde ferahlamak içinse artık Rosense'in gülsuyu toniğini kullanıyorum. Seyahat boyu şişelerle yanımda taşıyorum. Bir süre böyle idare edeceğim bakalım.
Firma ne demiş bakalım:


Toksinlerden Arındırıcı Cilde Oksijen Veren Temizleme Sütü
Detoks etkili temizleme sütü...
Sütün keyifli yumuşaklığında pürüzsüzleştirici bir etki.
Detoks etkili bu temizleme sütü, süt ile temizliği seven ve özellikle kuru ciltli kadınlara önerilir. 
Sabah ve akşam, bir pamuk yardımıyla yüzünüze ve göz çevrenize uygulayınız. Cilt temizliğinize 2. adım olan tonik uygulaması ile devam etmeniz önerilir. 
...Ve dahası: Bu ürünün detoks etkisi içerdiği 3 farklı çayın eşsiz bileşiminden gelir: Yeşil Çay, Beyaz Çay ve Madagaskar Çayı. Ayrıca, besleyen ve yumuşatan Badem Yağı ve Organik Susam Yağı içerir. 
Şişesi, plastik tüketimini en aza indirgeyen geri dönüşümlü plastikten üretilmiştir. 

Dermatolojik ve oftalmolojik kontrol altında test edilmiştir.


Bu ürünü kullandım biraz önce ilk kez. Hafif bir ürün. Yağlı his bırakmıyor. T bölgem temizledikten sonra ışıl ışıl parladı sadece:p Pamuğa döküp yedirip öyle temizlemeyi denedim ama pamuk hızlıca emdi. Bende yüzüme nokta nokta dokundurup 2 pamukla kabasını aldım. Gayet iyi sonuç verdi. Derinlemesine bir temizlik yapmadı ama peşinden zaten yüzümü yıkayıp toniklediğimde tüm artıklardan kurtuldum. Yanma vs. yapmadı. Bakalım bir süre kullandıktan sonra detaylı yazarım. Kullanan varsa görüşlerini almak isterim.

Çantanın fotoğrafını nette bulamadım:/ Dandik makinemin de şarjı yok yine. Adam gibi fotoğraf makinesi almayı başaracağım bu ay inanırsak olur bence:)))) Hadi totem yapalım asdfghjkl:p

Öpücüklerrrr:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar