RUJ ARIYORUMMMM #2

RUJ ARIYORUM #1 post u için buradan tıklayın:) Post.u yazdıktan sonra 3 tane ruj satın aldım. 3ü de çok güzel renkler ama yine de "hah buldum" diyemedim henüz. Ürünleri sıradan tanıtayım şimdi.

1- FLORMAR LONGLASTİNG L01

Bu ürün L17'yle beraber bir çok blogta karşılaştırma konusu olarak yazıldı edildi. Ben de 2'si arasında uzuun süren debelenmem sonucu pes ettim. L01'in cazibesine vuruldum gitti. Her gören soruyor markası ne no su nedir diye:) Dudakta çok doğal duran tatlı bir renk. Aslında kutusunda oldukça kahverengi tonunda görünse de benim dudağımda azıcık şeftali yoğunlukla koyu somon bir renk:) Nası bişi canlandırdınız kafanızda bilmiyorum ama ben okuyor olsam "ne diyo bu şuursuz" derdim:p Elimde makine olmadığından URL'leri mecburen ya kendi sitesinden  ya da belli başlı satış sitelerinden alıyorum. Bu ruj kahve içerken falan bulaşıyor malesef. Tazelenmesi gerekiyor. Ama renginin hatrına alınır bayıla bayıla kullanılır. Cici kız görüntüsü için çok uygun:) Sevgilinin ailesiyle tanışma günü için uygundur bence:)

2- INNOVA MAXİLİPS 59:

Bu beni öyle şaşırttı ki anlatamam. Normal fiyatı 40 tl ama ben indirimden 19tl ye aldım. Kalıcığı güzel, rengi şahane, kurutmuyor, nem veriyor, üstelik amacı nem vermek olan çoğu ürün gibi ıslak da durmuyor. Ben bu rengi soft hazel diye tarif ederim. Benim dudaklarımda kiremit rengi gibi duruyor. Kırmızının kahve tonlarına yaklaşanı diyelim:) Günlük kullanımda çok rahat edebileceğiniz kendini farkettiren bir renk. Yalnız yapısı ilk sürüldüğünde birazcık yağlı his veriyor. 10dk sonra ben o hissi hissetmiyorum bile. Yumuşacık bir ruj. Yemek sırasında peçeteyle hırpalasanız bile tam olarak yokolmuyor. Yakın tonlarda dudak kalemiyle bence 6 saat idare eder. Beyaz fincanda kahve içerken neredeyse yok gibi belli belirsiz bir iz bırakıyor. BENİM ÇOK TAKILDIĞIM BİR KONUDUR BU:) Alırken çok tereddüt etmiştim ama iyi bir alışveriş olmuş. Bu ruju çok sevdim. Stok bile yaparım. Bulduğunuz yerde gidin deneyin;)

Ruj arayışlarım devam edecek. En güzeli bulana kadar....

Yorumlar

Popüler Yayınlar