KOZMETİK 6# Essence Longlasting Asansörlü Göz Kalemi- Bling Bling ve Essence Kajal Pencil- Taupe me!

İşte sayın seyircilerr.. karşınızda akmaz, kokmaz, kaybolmaz, bulaşmaz kalem denince bu ünvanı sonuna kadar hak eden göz kalemii!!!!! Ovalasan da çıkmıyor. Bana asansörlü kalemleri sevdiren şaheseeeeeeer...Essence Longlasting - Bling Bling!!!!!!! Rengine ne demeli...... Güzel bir bronz-altın arası renge sahip. Ben koyu renk göz makyajlarımda incecik kirpik dibime uyguluyorum. Aydınlık ve derinlik katıyor bence:) Siyah, (mürdüm)mor ve yeşil tonlarına çok yakışıyor. Yumuşak, sürümü çok kolay, rengi şahane, fiyatı da çok uygun. Essence'in her ürününe bayılmasam da bu ürününe taptım. Başka renklerini de toplayacağım en kısa zamanda:)

Fotoğrafta görüldüğü gibi tek kötü tarafı sivriltilemiyor oluşu. Malesef kalemtraş aparatı düşünülmemiş. Exaggerate'in kalemtraş aparatını kullanacağım bu iş için:))) Başka da hiç kötü yorumum yok. Başta rengiyle ilgili tereddüt ettim napacağım bu kalemi diye. İlginçtir neredeyse her renk farla uyumlu:) Ben Color Tattoo - On and on Bronze krem farın üzerine bile uyguladım. Renkleri çok yakın olmasına rağmen alt ve üst kirpik dibim ışıldadı:)))) Kesinliklee tavsiye ederim.

Gelelimmm 2. kalemimize... Essence Kajal Pencil- Taupe me! Rengine vuruldum falan ama çok da bir özelliği yok. Normal kalem işte. 2 saat sonra alt kirpik dibinden yok oluyor. Ovalayınca üst kirpikten de yok olması işten bile değil:))))) Gündüz makyajı için uygun zaten. Göz içine sürünce bir tuhaf göründü bende yalnız:)))) Orta sertlikte, sürümü kolay güzel tonlu bir göz kalemi. Turuncu, bakır hatta altın tonlu makyajlarınızı dengeleyecek tonda. Taupe renginin en büyük hayranlarındanım. Hangi ton makyaj olursa olsun gölge yapmak için çok elverişli bir ton. Yeşillerle ve kahve tonlarıyla çok uyumlu. Öyle çook beklentiye girmeden alabilir kullanabilirsiniz. İndirimde 3.5 tl mi neydi fiyatı.

İyi haftalar dilerim:)))))

Yorumlar

Popüler Yayınlar