3D KALEM YAPMIŞLARRRR!



Adamlar yapmış abii! Videoyu izleyin birazcık çizimle, mimariyle, tasarımla alakanız varsa bayılacaksınız!!! 2 Boyutlu düşün, çiz, kaldır, ya da direkt havada çiz :) Acaba kaç cm açıklık geçilebilir? Bir yerde yer çekimine meydan okuyor sonuçta :)

Oynamak için bile alınır çok eğlenceli:) Mükemmel bir şey. Ben mantık olarak renkli silikon tabancalarına benzettim. Tabii ki süper hızlı donanı. Havada kalabiliyor olması harika.

Taslak halindeki eskizleri canlandırmak açısından süper olurdu. Çizimin üstünden geç sonra parçaları birleştir. Al sana maket:) Hem de çook havalı;) Bir an önce almak istiyorum!!!!

BA-YIL-DIMMM!

EDİT: Merak edenler için 75$ mış fiyatı. Tam adı da 3Doodler - Handheld 3D Printer . Şurada aynı videonun yanı sıra açıklayıcı bir metin de var.

Yorumlar

  1. Allah'ım istiyorum yaaa ! Bende de olmalı, bir kalem/kırtasiye aşığı olarak .... Oynamalık tam. Tamam çok dahiyane değil, düşünülebilir bir şey ama yapılmış sonuçta, fikir olarak kalmamış... çok sevdim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bayıldım. almalıyız bunu ya:)içimde kalır yoksa:/hüççetenek sayıklaya sayıklaya giderim:p

      Sil
  2. Arkadaşlar çok güzel fiatıda uygun fakat nerede satılıyor bu alet bilen varmı?Bilen varsa harun0014@gmail.com adresine yazarsa sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. İlginçmiş. Özellikle çocukların hayal güçlerinin gelişmesinde büyük katkıları olabilir anaokul döneminden itibaren

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) belki çocuk gelişimine bi faydası olur ama 75doları verip de çocuğun eline vermem herhalde kendim oynarım eheheh:) çocuklar legoyla, arabayla, barbieyle falan oynasın işleri ne:p
      kalemin asıl amaçları arasında ileride eritilmiş şeker vs kullanılarak pastacılıkta tasarım ya da takı tasarımında kullanılmak için kolay eriyebilen materyaller üretilecekmiş:)kısaca amaç profesyonel hayatta kullanılıp işi kolaylaştırsın, tasarımcılar ihya olsun, işçilikten zaman kazanılsın;)

      Sil
  4. yok artık şoklardayım=))

    YanıtlaSil
  5. Merhaba arkadaşlar müjdeyi vereyim, 3Doodler 3D Kalemler artık Türkiye'de :)
    www.cokboyutlu.com 'dan tedarik edebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar