YENİ MİM :)))) HAKKIMDA 11 ŞEY







  • Liebster Blog Awards blogger dünyasına yeni girmiş, takipçi sayısı 200 ün altında olan aynı kategorideki bloggerlar arasında, bu mimi yayarak birbirine destek olmak, birlikte büyümek için oluşturulmuş bir projeymiş. Beni de COSMO DEMO MİMlemiş:))) Çook teşekkür ediyor, hemen sorularını cevaplıyorum:))))))) BEN BU MİM.İ ÇOOOK SEVDİM:)))

  • EDİT: Melodram'da mimleyince onun sorularını da sayfanın en altında cevaplıyorum şimdi:))






  •  Sizi anlatan 5 sıfat: DOĞRUCU, İNATÇI, İYİ NİYETLİ, ŞIMARIK, SABIRSIZ :)))

    1.  Yapmaktan keyif aldığınız 2 şey: MAKYAJ YAPMAK, MAKET YAPMAK

      1.  Yapmaktan hoşlanmadığınız 2 şey: BİR ŞEYİ ZORLA YAPIYOR OLMAK, SÖYLEDİĞİM BİR LAFI 2. DEFA TEKRARLAMAK

        1.  Şu an nerede olmak istersiniz?: STUTTGART:(((( ERASMUS'TA OLMAM GEREKİYORDU:((((( 

          1.  “Hayatımı değiştiren” dediğiniz kitap (yoksa en son okuduğunuzda olabilir): LEV TOLSTOY- DİRİLİŞ

            1.  En beğendiğiniz renkli kozmetik markası: THE BALM, NARS

              1.  En iyi yaptığınız 2 şey (istiyorsan 3 de olabilir): HAMUR İŞLERİNDE ÜSTÜME TANIMAM:))) BİR DE İŞİME GELMEYEN NE OLURSA LAFI ÇEVİRMEK;)) 

                1.  En büyük kusurunuz: ALINGANLIĞIM VE FEVRİ OLMAM.

                  1.  Doldurunuz: Pişmanım,çünkü……………….. HİÇ PİŞMAN DEĞİLİM. HER ŞEY OLMASI GEREKTİĞİ GİBİ OLDU. SONUÇLARINA KATLANDIM.

                    1.  Cebinizde 1000 TL var ve 1 saat içinde harcamanız gerekiyor. Ne aldınız?: OLDUĞU GİBİ KOZMETİĞE YATIRIRDIM. DETAYA GİRERSEK ;
                    2. - MAC STUDIO FIX FONDÖTEN
                      - SEPHORA 04 RUJ
                      - MAC PEACHES, MELBA ALLIK
                      - MAC RUSSIAN RED RUJ
                      - MAC BASIC FIRÇA SETİ !!!!!!
                      - BENEFİT POREFESSIONAL
                      - NARS LAGUNA
                      - DİOR NUDE PUDRA 

                      BAK PARA BİTTİ BİLE. BORÇLU ÇIKTIM ÜSTÜNE ÜSTLÜK:P






                      1.  Ne iş yapıyorsunuz? Ne yapmak isterdiniz? : İÇ MİMARLIK SON SINIF ÖĞRENCİSİYİM.(İŞİMİ SEVİYORUM) İLLA BİR ŞEY DEMEK GEREKİYORSA PASTA ŞEFİ OLMAK İSTERDİM.(HALA OLABİLİRİM SANIRIM:)



                      2. HAKKIMDA 11 ŞEY:

                        1. EN SEVDİĞİM RENKLER KIRMIZI VE LACİVERT
                        2. ÇABUK KIZAR, TEPKİ VERİR, 5DK. SONRA PİŞMAN OLURUM.
                        3. BURCUM YENGEÇ, YÜKSELENİM TERAZİ. MANTIK İNSANI DEĞİLİM MALESEF:)
                        4. HAYATTA EN ÇOK ANNEANNEMİ KAYBETTİĞİM GÜN ÜZÜLÜRÜM HERHALDE. ALLAH ONA UZUN, SAĞLIKLI BİR ÖMÜR VERSİN.
                        5. MÜKEMMELİYETÇİYİM. BİRİNE BİR İŞ VERDİĞİM ZAMAN BİLE MUTLAKA KONTROL BENDE OLSUN İSTERİM.
                        6. DUYGUSALIM. ÇABUK ETKİLENİRİM AMA KOLAY KOLAY YIKILMAM. 
                        7. MİMARLIK BÖLÜMÜNÜ 3.YILIN SONUNDA DAYANAMAYIP BIRAKTIM. ÇOK YIPRANMIŞTIM. İYİ Kİ YAPMIŞIM. 
                        8. EN BÜYÜK KORKUM YALNIZ ÖLMEK.
                        9. KÜPE VE BİLEKLİK TAKMADAN DIŞARI ÇIKARSAM KENDİMİ ÇIPLAK HİSSEDİYORUM. 
                        10. YEMEK YAPMAK BENİM İÇİN TERAPİ GİBİ BİR ŞEY.
                        11. ÇOK STRESLİ ANLARIMDA MİDEM AĞRIR:/
                        İŞTE BU KADARR:)))))

                        SIRADA BİRİLERİNİ MİMLEMEK VAR: GONCC, MİRAGE, GBURCU, PERA, MATMAZEL... soruları beğenen herkes cevaplasın:))))))))))))

                        SORULARIM:
                        Seni sen yapan 7 şey nedir? (fiziksel de olabilir... burun şekli, çok kullandığın bir söz vs.)
                        Bir yalan söyleyecek olsan ama vicdanın rahat olacaksa bu ne için olurdu?
                        Çocukken ne olmak isterdiniz?
                        Bir çocuğun olsa hangi özelliğini almasını istersin? neden?
                        İyi ki yapmışım dediğin bir şey var mı? varsa nedir?
                        En büyük korkun nedir?
                        Günlük hayatta en çok kullandığın 3 laf:)
                        En favori ruj hangisi?
                        "Ben hayata .... (mek/mak) için geldim." Boşluğu  doldurun:)))
                        Hayatta affetmeyeceğin şey nedir?
                        Annenle en benzer özelliğiniz hangisi? (fiziksel de olabilir)

                        BİRAZCIK KAZIK MI OLDU NE:P HAYDİ BEĞENEN HERKES CEVAPLASIN:)))))


                        VEEE MELODRAM'IN SORULARII:)))
                        1- Hayatınızda aldığınız en büyük risk neydi?
                        Üniversiteyi 3. sınıfın sonunda bırakmak. Ben sınava girdiğimde sadece 1. sınıftan soru soruluyordu. Sonra sistem değişti Mat 2 Fen 2 bilmem ne zımbırtıları çıkardılar. Organik kimya çıkmaz diye işlenmemişti bile lisede. Dersaneye yazıldım okulu bıraktığımın 2. günü. Aynı gün Kıbrıs'a gitme şansım vardı transkriptimle birlikte. Sez çok istedi gelmemi. Aynı evi paylaşacaktık, hayaller hayaller.... Annem önümü kesti ters köşeye yattım. Çok ağladım kapıda. Kıbrıs'ı 1 yıl sonraya erteledim kafamda. Gidecektim. İşler yolunda gitmedi. Sez'e güvenemedim bir türlü. Hayatımdan memnunum ama işte Sez içimde kalan tek uktedir. Gitsem her şey çok farklı olacaktı benim için. Bi gün bütün hikayeyi yazarım belki taslak halinde duruyor ama yayınlayamadım bir türlü:/
                        2- Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı? ( Asla beyaz giymem vb. )
                        ASLA TURUNCU, SARI, MOR GİYMEM. Hiç mi yakışmaz bir insana yau:)))
                        3- Sizi en net tanımlayan kelime hangisi?
                        İnatçı.
                        4- İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?
                        Kaderini yaşar.
                        5- Aklınıza ilk gelen ingilizce kelime hangisi?
                        Faith.
                        6- Birinden hoşlanıyorsun ama hoşlandığın kişi en yakın arkadaşından hoşlanıyor, arkadaşınsa boş değil ona karşı? Ne yaparsın?
                        Ben bu durumda kalmıştım:/ Sonuç; çocuk benim yerime M'yi tercih etti. Kıyametler koptu. Şimdi kız başkasıyla evli. Evlenene kadar da hiç onla olmadığı gibi, bir de çocuğu parmağında oynattı kuklası yaptı. Neymiş bir çift mavi göze vurulmuş. O salak da haline yansın şimdi:p Mavilim mavişelim mavilim... 
                        Kendimi 2 yıl boşuna paralamışım onca geçen zamana acıyorum sadece. Şimdi olsa umrumda olmazdı.
                        7- Hayata yeniden gelme şansınız olsa, hangi ülkede doğmak isterdiniz?
                        İngiltere.
                        8- Kendinize robot bir sevgili yapıyorsunuz, ona hangi özellikleri eklemek isterdiniz?
                        Ne eklersem ekleyeyim çok dayanmazdı bana ;))) Beyni yanardı 2 günde:p İstikrar hak getire:p
                        9- Hayatınızda mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay geldi mi başınıza?
                        2007 yılında dibe vurmuşum, mutsuzluğun kaderim olduğuna inandığım bir anda Paralel'imin gelmesi. En yakın arkadaşına inat bana yoldaş oldu dost oldu hiç bir beklentisi olmadan sadece sevecenliğiyle, iyi kalbiyle her anımda yanımda oldu. Sonra bi gün kendi başıma kalabildiğimden emin olduğu anda kendi hayatının dönüm noktasında bana sordu.. Gideyim mi kalayım mı? Ben ona Kal diyecek insan olmadığımı düşünüp ona bıraktım kararı. Ne yaparsam yapayım ben onun ruh eşi değildim. Benim için sadece iyi bir dost olarak kalacaktı hayatta. O da kararını verdi Kuşadası'na gitti... 

                        !!!!!!!! Bu not, yıllar önce yaşadığım bir hayalkırıklığının ardından "MELEK" rumuzlu arkadaşımla aramda geçen bi konuşmanın şimdilerde hazmedip, anlamlandırıp kendi kelimelerimle oluşturduğum halidir........
                        Bir gün, dedi ki:
                        "Sen güçlüsün!
                        Bir enkaz olsan da şimdi, sen güzelsin 
                        Toza bulandıysa da kanatların nolmuş? Hala parlak, canlı, kuvvetli
                        Titrediğini hissetsen de içinin üşüdüğünü mutsuzluktan, yalnız değilsin....
                        Sen ankasın...zamanı gelince küllerinden yeniden doğacaksın..
                        Acele etme...yanacaksın, kül olacaksın,canın acıyacak, bu hiç bir acıya benzemeyecek.......
                        Ama geçecek....
                        Günü geldiğinde kalkıp silkineceksin önce. 
                        Yere güvenle, kendinden emin, sağlam basacaksın....kök salacakmışçasına......titretebilirmişçesine...
                        Sonra başını kaldıracaksın yerden.
                        İLERİYE, ASLA GERİYE DEĞİL, DOSDOĞRU İLERİYE ODAKLANACAKSIN.......
                        Kanatlarını silkip tozunu atacaksın sabırsızca......
                        Herkes hayran kalacak güzelliğine..Sen bile......
                        O zaman geldiğinde belki ben yanında olamayacağım.......ama inan kalbim hep seninle......
                        Seni kimse yıkamayacak.......
                        Sendelersen beni anımsa..sana göz kırpıyor olacağım... karşıya bak ve ileri uç........olanca güzelliğinle..."
                        10- Nefret ettiğiniz huylar ya da nefret ettiğiniz insanlar?
                        Kaypaklık, yalancılık, verdiği sözleri tutmama, iki yüzlülük, baba parasıyla hava atanlar.

                        Mim için teşekkür ederim Melo'cuumm:)))

                        Yorumlar

                        1. dudu dudu dilleri likir likir mimleri :D

                          YanıtlaSil
                        2. Neler yaşamışsın ya, ama insanı da insan yapan şeyler bu yaşadıkları galiba...

                          YanıtlaSil
                          Yanıtlar
                          1. aynen öyle... beni ben yapan şeyler bunlar. zaman geçtikçe ben bile vay bee diyorum melocuum:) sanki benim başımdan geçmemiş gibi her şey. beyin her yeni olanı daha çok benimsiyor eskiler köşelerde tozlanmaya bırakılıyor. her biri deneyim her biriyle biraz daha büyüyoruz. hiç birinden pişman değilim. iyi ki yapmışım;))))

                            Sil

                        Yorum Gönder

                        Popüler Yayınlar