Finaller biter, hasar tespit çalışması başlar...

Selamlar sevgiler...

Finallerim çok şükür ki bitti. Çarşamba bitmesine rağmen anca bugün kendime gelip de yazabilme aşkı hissettim:))Notlarım da bir hariç açıklandı. Zaten 5 dersim var. 4'ünün maşallahı var.
Maliyetttt yaktın beni:(((((( Maliyet'in akıbetini tahmin ediyordum ama projemi de bütünlemenin sıcak kollarına bırakmayı düşünürken 4 gün kala bir melek resmen dürtükledi, gaz verdi, özgüvenimde patlamaya yol açtı, hayat enerjisi üfledi... Ve o kadar gözümde büyüttüğüm çizimler de, özellikle maket de bitiverdi. 3 buçuk günlük verimli proje çalışmasının karşılığı: BB! Toplam 4'er saatlik uykularla 3 gün geçirdim. Hoş normal zamanda da çok uyurmuşum gibi:p Çarşamba sabahı çıktı aldım okula teslim ettim ama insanlıktan çıkmış gibiydim:p Okul çıkışı doğğru kuaföre gittim. Beni baştan yaratın deyip koltuğa serildim. 3saat sonra hazır nazır kapıdaydım. Eve geldim. Saat 2 civarıydı. Şimdi yatsam gecenin köründe şeytan gibi dikilirim diye düşünüp oyalandım. Saat 6ya gelirken kafamı dik tutamamaya başladım. Kafayı yastığa koymadan sızımışım. Sabah 6'da uyandım:)) Evin içinde gezindim. Annemi işe uğurladım. TV'yi açtım ama hava kapkaranlık. Bastılar bana. Ev buzzzz. Baktım olmicak sıcak yatağa geri döndüm. Bi daha gözümü bi açtımm saat 11:)))))))

BB şimdiye kadar ki aldığım proje notlarımın en yükseği. Otomasyonda görünce resmen inanamadım. Yanımda Cem vardı ve onun telefonundan baktık. BB diyor ama dalga geçer gibi. Dedim kesin kaldım ben. Bütünlemeye maliyetle beraber gireceğim. Bizim grubun notlarının parlak olmadığı WatsApp'tan an an yazılan iletilerden anlaşılıyordu zaten. Herkes çok kızgındı ve notların adaletsiz olduğunu söyleyip duruyordu. Elinden telefonu kaptım  veee çığlık attım sevinçten. Sanırım en yüksek not benim. Buna da ayrıca sevindim tabii ki:)))
Bu 5. projemdi ve ta dönem başında yazmıştım öyle çok bunaldım, koşturdum ki bina bulabilmek için resmen enerjim tükenmişti. Zaten sıkıntılı bir dönemdeydim. Kendimi toparlayamadım uzun süre. Dijital ortama kendi imkanlarımla aktarmak zorunda kaldım. Harcadığım paranın haddi hesabı yok. Yok ozalit kopyası al, yok tarat, yok dosya büyük laptop açmasın haydaa git kopyayı tekrar çektir, böldür, parça parça yeniden tarat vs. vs. O parayla projeyi çizdirirdim zaten. En büyük destekçim ve yardımcım Merve'mdi. İyi ki var. Ne kadar teşekkür etsem az. Onun yardımları olmasa altından zor kalkardım. Ben meğerse ne iyi dostlar biriktirmişim. Ne zaman başım gerçek anlamda sıkışsa mutlaka hızır gibi yetişen biri var. Hiç yüzüstü bırakılmadım Allah'a şükür. Hepsine binlerce kez teşekkür ederim.

Proje hocam hakkında kim ne düşünürse düşünsün, ne söylerse söylesin hayatım boyu gördüğüm göreceğim en sağlam hocamdır. Bana sonuna güvenip, arkamda olduğu için ne kadar teşekkür etsem azdır. O'nu tanımak çok şey kattı bana. Teslim günü gittim teşekkürlerimi sundum. Öyle gergin ve endişeliydim ki şakalarıyla, tatlılığıyla beni rahatlattı.  Onun gibi hoca bulunmaz yaa:)))))))))))
Sırada diploma projesi var. Gözümü AA'ya dikecek kadar özgüvenliyim:))) Eminim ki son dk. ya kalacak, kalp çarpıntıları, iç sıkıntıları yaşıyacağım ama bundan da hayatımın sonuna kadar da sorumlu olacağım tüm projelerden de alnımın akıyla çıkarım ben;)))) Umarım yine aynı hocayı seçebilirim.

Bunların yanında öyle kaypak insanlar da var ki... aslında bahsetmeye bile değmezler. Projemi bütünlemeye bırakacağımı bile bile sırf beni germek için her gün soran, enerjimi tüketen, moralimi bozan, sinir eden gereksiz biri vardı. Bakın ne yaptı:
Güncel sanat ödevim için Photoshop kullanmam gerekiyordu. Ama programı kullanmayı bile bilmiyorum:/ Arkadaş müsveddesinin biri yardım etmeyi kendi teklif etmişti ben korkulu gözlerle ödevi dinlerken. Yaptığımız sunumlardan bir konsept fikri belirleyip poster hazırlamamız gerekiyordu.Teslime 4 gün kala aradım sözünü hatırlattım. Projesi varmış uğraşamazmış, başımın çaresine bakacakmışım. EYVALLAH! Cem'i aradım yardım istedim. İyi ki boş çevirmedi. Birlikte hayatımın paftasını yaptık resmen. Anselm Kiefer görse ben neymişim derdi kesin:) Hoca gördü ve bayıldı. Mükemmel olduğunu söyledi. Diğer laptop bozuk malesef. Fotoğraflar onda kaldı. Aldığımda yükleyeceğim. Bu sırada sınıfta "müsvedde" de vardı ve suratına bile bakmadığımı söylememe gerek yok sanırım. BA aldım ödevden ve öyle kıskanç ki teslim öncesi gösterdiğimde iğrenç olmuş antet yanlış bilmem ne bir dolu kulp takıp moralimi bozdu ki anlatamam. Hocanın tepkisi kapak olmuştur;) Hayatımda böyle haset varlıklara yer yok artık.

Sonuç olarak; final haftası bana gereksiz bir insana ve maliyet dersine maloldu. Bütünlemenin yolları taştan deyip yazıyı burada bitiriyorum:)))))))

Bana şans dileyin emi:))))

Yorumlar

Popüler Yayınlar