Bu sabah bi uyandım, oda apaydınlık. Güneş her yerde. Gözüme giren güneş ışığına alışınca kalktım baktım annem evde:) Daha ne olsun:) 16-00 çalıştığında mutlu oluyorum. Sabahları derse geç kalmak pahasına kahvaltı edebilme olanağımız oluyor hiç olmazsa. Cuma off günüm. Haftalardır proje koşuşturmasından evimde oturup keyif yapmayı özlemişim. Güzel bir kahvaltı ve sohbet sonra kalktı giyindi ve çıktı. Ev bendenize kalınca ilk muzurluğum, haftalardır sadece bitki çayı yapımında kullanılan 'frenchpress' ime miss gibi colombia kahvemden koyup demlemek oldu:) Yanında 1 paket haylayf höşürdetmişim bir de... Değme keyfime:)

Buyrun bu da temsili fotoğrafım:p

Veee dün gece mucize gibi bir şey oldu... o bahsettiğim tiff dosyamı arkadaşım Freehand'te parçaladı:)))))))))
O kadar gözümde büyütmüşüm ki hiç olmayacak bir şeymiş gibi. Havalara uçtum. Değil 1tanecik Venti Mocha her bişi feda olsun ona:)))) Tabii bitanecik Merve'm de 1 haftadır uğraştı çizdi planımı kesitimi:))))) Keşke yakınımda olsa sarılıp öpsem ama nerdeee:(

Gıyabında Samsun'a sevgilerle diyelimmmmm... Bu arada tesadüfün böylesi 2 can arkadaşımın ortak noktası Samsunlu olmaları:) Bende de olunca kan çekiyor tabii. Keşke ta baştan söyleseymişim karın ağrısı çekene kadar.




Samsunlu bloggerlara selam olsun öyleyseeee;) Gününüz aydınlık güzel geçsin:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar