Son Ders Yılı Başlasın'!!!!!!!

Geçen hafta boyunca ders seçimleri yüzünden sinir stres sahibi oldum derken, bugün sonunda muradıma erdim. Canım hocalarım beni çok özlemişler. Güzel karşılandım, övüldüm, sarıldık öpüştük, sevgi yumağı olduk:))) AMMANN NAZAR DEĞMESİNN! 2009 girişliyim şu okula sonunda bi güleryüzlü yardımsever taraflarını gördüm. Misafir gibi ağırladılar zaten. Herhalde muradıma erip mezun oluyorum bu sene ya:))))
Ben aslında sadece keyfimden öğleden sonraki derslerimi sabah almak istedim. Yoksa alttan bi milyon tane dersi olup da mecburen alması gerekenlerden değilim.
Bi de şu hocadan almasam da bundan istiyorum deyip parmakla gösterdiğim dersin şıp diye açılmasına falan alışık değilim yani:)
Hatta karşılığında sevmediğin hocanın dersinin çekilmeyeceğinin söylenmesi ve onaylanmam da günün tuhaf anekdotlarındandı:) Ben isteklerimi sıralayıp aslında onaylanmış derslerime red çektirip, bilgisayar odasında yerimden kalkmadan ve ortalama 4dk da bir otomasyon güncelleyerek tammm 3 saat harcadım! Artık sıkıntıdan patlayıp öğrenci işleri daire başkanını aramasaydım ohoooo 2gün bile sürebilirdi.

Aslında 5dklık işin bunca saat uzamasının sebebi ise; mezuniyet işlemlerini tamamlamak için gelen 3 öğrenciymiş. Ders kaydı haftasında olacak iş değil ama yani. Bana iyi ders oldu, kayıt haftasında okula bu işler için ASLA gitmicem. Bekleyenlere yazık günah gerçekten. Duyarlı olmak lazım.

Ben her işimi hallettim ya yarın da kaydımı yenilemeye VELİLERİMLE gidicem. O kadar tuhaf bi okulumuz var ki köy adetlerine yenilik konusunda aşıyorlar kendilerini:) Mevzu şu; bu sene veliler ve eşleri öğrenci kefili olarak kayda gelip imza atmaları zorunluymuş. Cidden çok güldük bu uygulamaya. Hatta bekar dayısını veli gösterenler ne yapsın şeklinde sorularımız mevcut:) Çözümü bi nikah memuru  bide boşanma avukatı bulundurmak heralde:p

Maşallah diyeyim keyfim pek yerinde:) İşlerim rast gitti falan. Bu sene böyle başladı böyle bitsin inşallahh! Delirmeme gerek kalmasa dünya bana cennet olsa :))))))))))

Yorumlar

Popüler Yayınlar