Kozmetik 4: Shiseido Perfect Smooting Compact Foundation



Nasıl denedim?
Samsun Tekinacar şubesine dolaşırken yolum düştü. Hala var mı bilmiyorum ama 200tl ve üzeri alışverişlerde 50liralık indirim çeki vardı. Girdiğimde önce parfüm daha sonra da ruj reyonlarında avarece dolaşırken mağaza görevlisi makyaj uygulaması teklif etti:) Clinique markasının ismini bilmediğim bir fondotenini boydan boya sürdü. Gözaltı kapatıcısı olarak yine aynı markanın concelear'ını kullandı. Üzerine de bu şahane pudra fondoteni uyguladı. Dokusu muhteşem. Kadife gibi. Kapatıcılığı orta. Ama kesinlikle mat. Daha önceki yazılarımda yazmıştım. Ben en çok yüzümden terlerim. Bu üründe ise terlemeye rağmen kaybolma az:) 15spf si de var. ben çok sevdim. Bendeki tonu natural fair beige(b40). Aslında bronz görünümlü bir ürün skalasının en açık tonu. Sarı alt tonlu olduğunu belirteyim. Yüze mükemmel uyum sağlıyor. Ama bir transparan pudra muamelesi beklemeyin:) Kendi çapında çok doğal bir duruşu var. La roche posay BB kremin üzerine uyguluyorum ben. Çok memnun kaldım. Uygulamasını da kendi süngeriyle denemedim.



Flormar'ın şahane fondoten fırçası fazlasıyla işimi görüyor.  Kıl dökmemesi de cabası. Kullanımı kolay. YUMUŞACIK. veee ister mineral fondoten, ister bu ürünü sürün hepsini birikme yapmaksızın eşit dağıtıyor.

Yalnız Compact fondoten birazcık toz oluyor.

Tekinacar farkıyla bayağı bir para ödedim. İçim yandı. Kıyamıyorum kullanmaya:) Bakalım ne kadar götürecek. Ürün 10gr. bu arada belirteyim. İnternette Shiseido'nun kendi sitesinde 31dolar gibi bir şeydi. Ben neredeyse 2 katına aldım. Canım sağolsun diyor, esenlikler diliyorum efendim.


Yorumlar

Popüler Yayınlar