Kozmetik 3: LA ROCHE POSAY BB CREAM ALDIM!

Garnier BB Krem'den herkesin aksine memnun kaldığımı ve kokusunu sevdiğimi yazmıştım. Kışın rahat kullanırım derken haklı çıktım ve havalar nemini kaybederken yanak bölgem artık yazın olduğu gibi yağlı değil. Bu yüzden artık gözenek belli etmiyor.
EXTRA NOT! Cildim karmadan yağlıya dönük, hassas, akneye ve  iz yapmaya meyilli.

Şimdi yeni La Roche Posay BB Kremden bahsedecek olursam;

1- Garnier'den çok daha sıvı bir yapısı var. Fondoten gibi neredeyse. Bana bu yüzden yağlı geldi. İlk kullandığım gün üzerinden mineral fondotenle geçmiştim. 2 saatin sonunca sivilceler belirdi.
2- Ben yine medium tonunu aldım. Bana biraz koyu geldi. Şu AN GÜNEŞ YANIĞI OLDUĞUM İÇİN İYİ.... ama bronzluk gidince ne yaparım bilmiyorum:/
3-Kapatıcılığı Garnier'den bir tık daha iyi. Yine de çok performans beklemeyin.
4-BB kremi sürdükten 10 dk sonra üzerinden mutlaka transparan pudra geçiyorum. Hem parlamayı azaltıyor, hem de mineral fondoten geçtiğimdeki gibi sivilce falan oluşmadı.
5- Kokusu olmayan bir ürün.
6-Pek bayılmadım ürüne aslına bakarsanız. Bir daha alacağımı sanmıyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar