Kozmetik 1:Garnier BB cream Aldım!

Güzellik, makyaj vs. bloğum yok ama her telden dedik bir kere, deneyimlediğim ürünü yorumlayayım bari. Belki bir denemek isteyene ışık tutmuş olurum:)


Pek araştırmadan Gratis'te kampanyasını görüp de aldığım bir üründü. Sırası geldi kullanayım dedim. Ben orta tonunu aldım ama bloglara bakıyorum herkes açık tonu kullanmış :) Buğdayın koyusu bir tenim var. Esmer de sayılmam. Şu sıralar güneş yanığı olduğum için rengi tam oturdu cildime. Kokusuna gelince bayağı gül kokuyor:) Ben çok sevdim. Kıvamı epeyce koyu. Mercimek kadarı tüm yüze yetiyor da artıyor bile. Uzun süre kullanılacak bir ürün. Memnun kaldın mı derseniz;
1- Araştırmadan aldım dedim ya, yağlıya dönük, akneye yatkın, hassas karma bir cildim var, üstelik yüzüm çok terler en kral makyajın kalıcılık süresi 2 saat. Anında parlama yapıyor. Mutlaka pudra takviyesi istiyor. Böyle bir ciltte ortalama bir parlama yaptı. Eskiden kalma sivilce izlerimi hafifletti ama tam bir kapatıcılık sağlamadı. Concealer(Maybelline Affinitone Concealer/medium beige: BU ÜRÜNDEN AŞIRI MEMNUNUM!) kullandığımda ise neredeyse görünmez oldular.
2- Ben dokusunu ve tonunu çok sevdim. Kışın çok daha rahat kullanabilirim.
3- Aynı kremi anneme denediğimizde, ki onun cildi normal kurulukta ve açık tonlu güneş lekeleri var; buğday tenli, en ufak bir parlama yapmadan 4 saat boyunca kaldı. Göz altı morluklarını yüksek oranda kapattı ve sağlıklı bir ton kazandırdı. Hatta güneş lekeleri bile belli oranda görünmez oldu diyebiliriz.
4- 1 saat sonra gözeneklerimi çok belli etti. Can sıkıcı bir durumdu:/


Cilt tipiniz gerçekten kuruysa yıkayın, nemlendirin ve BB kremi uygulayın. Kesin memnun kalırsınız:) Kendim için La Roche Posay'in BB kremini alıp deneyeceğim. Sonuçları yazarım.










Yorumlar

Popüler Yayınlar