BUGÜN GÜNLERDEENN...OKULUN İLK GÜNÜ

Okul dediğin pazartesi açılır ama, ben hasta olduğumdan gidemedim. İlk günden ders anlatıp, üstüne bi de yoklama almaları beni benden aldı:) Derdiniz nedir yau:p
Bugün çarşamba,benim en sevdiğim gün, proje dersimiz var! En favori hocamdan restorasyon projesi alıyorum daha nolsun. Henüz hangi binayı inceleyeceğime tam olarak karar vermediysem de şekillendi bir şeyler kafamda.
Seçenekler arasında ilk sırada Koç Müzesi, 2. sırada Nurosmaniye Camii'nin kütüphanesi, 3. sırada da Mimar Sinan Üniversitesi'nin bahçesindeki girişe yakın küçük bina. İşlevini bilmiyorum ama konumu itibarıyla bana çekici geldi. Olabildiğince küçük bir mekan tasarlamak istiyordum zaten, sırf detaylarda boğulabiliym diye:) Muradıma erdim sanırım. Haldun Taner Sahnesi faciasından sonra ilaç gibi gelecek. Eminim. Alamanya hüsranından sonra projeme 4 elle sarılmak istiyorum ki pişmanlığını daha fazla yaşamayayım.

4. yıl(7. sömestre)ıma MERHABA diyorum! Bir sakatlık çıkmadan şu okuldan Haziranda bir mezun olayım hiç bir şey koymaz valla:)

Staj yaptığm şirketle de bağlantıya geçtim dün. "Biz seni arayacağız cağğnımm" dediler bakalım. Ne çıkarsa bahtıma:)))) Bir de işim garanti olursa fıstıklı kaymaklı baklava :))
HER DİLEĞİM OLSUN YAA VALLA ÇOK BİŞİ İSTEMİYORUM :) iYİ ENERJİLERİNİZİ YOLLAYIN BANA, İŞLERİM RAST GİTSİN PLSS!

Yorumlar

Popüler Yayınlar