Boğaz Enfeksiyonu

Hasta oldum ben:((((( Boğazım şiş, yutkunmak haram. Kurutulmuş şekerli zencefil falan yiyorum pastil yerine. Az biraz iyi geldi sanki. Geniz akıntısından uyuyamadım dün gece. Bu gecede asker gibi ayaktayım. Uyumaya korkuyorum. Gece gene nefes alamayıp uyanıcam diye.

Normal insanlar gibi grip olamıyorum ben. Yok burnum tıkanmaz, geniz akıntısından kudururum. Boğazım şişer yutkunamam balgam birikir de "harrşşşkkkhhhhhhh" gibi sesler çıkaramadığım için öğürtüden mahvolurum. Alternatif tıp ; ıhlamur, ada çayı, kabuk tarçın çayı vs. işe yaramaz çoğu zaman. Uzar da uzar önce kısa öhö! yle başlayan gıcıklarım artar bildiğin içli içli öksüre döner nefes alamam:/ Antibiyotik kullanmadan da geçmez şerefsiz. Burnum aksa 2 silmede cılk yara olur. Tampon yapar, iğrenç, evde dolaşırım:p Annem gıcık olur:p Bİ DE ÇOK NAZLANIRIM. Canım hiç bişi yapmak istemez, azcık burnum tıkansa moralim bozulur evden çıkmak istemem. Hele sabah dersim varsa kesin gitmem. Öğlen iyi hissedip gaza gelsem dışarı çıksam akşamına 5 beter eve gelir 2.80 sızarım. Sabah tabi mor göz altları şehlaa:p

Allah beterinden korusun tabi de. Kendimi dinç hissetmeyince moralim bozuluyor. Motivasyonum düşüyor, elimde değil. Bütün gün uyuklayıp mutfakla odam arası gidip geliyorum. Meyvelere sadece bakıyorum canım çekse de yemem. "hüüüü" pastayım ben deyip ya anneme şımarırım ya da battaniyenin altında top olurum.

Battaniye demişken Multitap'ın Kareli Battaniyem şarkısını pek severim. Final haftamda sabahlara kadar ALEM FM- Zeki Kayhan COŞKUN dinleyip çizim yaptım. Bu şarkıyı duyunca uyku saati olduğunu anlardım. Bütün yaz vefasızlık edip hiç dinlemedim programı. Enn kısa zamanda yine başlicam. İnşallah bu seferki enfeksiyon hali süründürmez :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar