Başıma neler geldi? 2

Ahh şu proje. Daha başlamadan bi dolu problem çıkardı. Bugün tespit ettiğim binalarımın rölöve ve restorasyon projelerini istemek üzere Vakıflar Bölge Müdürlüğü'ne gittim. Cuma günkü Süleymaniye faciasından sonra bayağı da gözüm korkmuştu açıkçası. İlk bulduğum odaya daldım derdimi anlattım kii...öğrenci olduğumu söylememle birlikte dekanlıktan yazılı kağıt istediler.

 Okul karşıda ben gidip gelene kadar saat olacak 3. Bari var mı yok mu bir bulun da ona göre gideyim dimi ama. Kadın halime acıdı galiba. Açtı bilgisayarı 2 tıkla önüme serdi. Bu mudur? BUDUR! Flashdisc ime Nuruosmaniye planlarını koydu verdi. Başka binalar da sordum, Anıtla Kurulu'na yönlendirdiler. O gazla gittim ama cıkkk... şansım devam etmedi.

Toplantı varmışşş ve ada parsel numarasını vermeden de yardımcı olmayacaklarını söyledilerr ki babamın tanıdığıyla karşılaştık. Adamcağız canla başla arşivi önüme serdi ama bir dosya kurul kararı beklediği için dışarıya çıkarılamadı. 2. dosyada da mimarıyla görüştüm. Kadın kıyamet kopardı vermemm projemi diye. İzin alamadım. İyi bok! Bi dayak yemediğim kaldı.

Yayınlandığı derginin adını verdi ama ben bulamadım. TASARIM DERGİSİ 30. SAYI ARALIK,1992  baskısı gerekiyor. Elinde olan gören, bilen, duyan, pdfini gören haber verirse mutlu olurum canlarım.

Hatta bana sadece Koç Müzesi'ne bağlı Lengerhane ve Cafe du Levant ile ilgili yazı gerekiyor sadece. Yardımcı olan olursa çok sevinirim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar