ŞANTİYEEEE

Şantiyede ilk günüm sönük geçti yau:) Ben daha şaaşalı bir karşılama bekliyordum. Sabah herkesi Günaydıınnn'ladıktan sonra ben yeni stajyerim dedim. Ee madalya mı takalım dediler. Pek hoş olmadı:(((
Sonra canım sıkılınca yaygarayı bastım tabii. KİMSE BENİMLE İLGİLENMEYECEK Mİİ???? diyerek. Ama oruç başına vurmuş şantiye ahallisi üzerine alınmadı. Günün kalanı da sıkıcıydı da neyseki öğle yemeğinde İstinyepark'a gittik havam değişti. Allahtan şantiyede saatler çabuk geçiyor. Sahaya çıkıp 1saatten erken dönmek imkansız. Ben bugün baş formen le gezdim şantiyeyi. Şantiye muhtarı binevi. Onun haberi olmadan sinek uçmuyormuş:p
Bende bugün pek hikaye yok:( Belki akşam birkaç şantiye fotoğrafı eklerim:) Asma tavan, yükseltilmiş döşeme falan:) Bayıldınız değil mi? :))))

Yorumlar

Popüler Yayınlar