İlk Hafta İzlenimleri

Sonundaaa plaza insanı oldum:) Ne demek plaza insanı? Şu demek canlarım: Genç kadınların çoğu 36 beden ama genel olarak kendilerine güveni olmayan, hep daha zayıf kalmak uğruna yemek yemeyen ve yiyenleri hayattan soğutan insan tipi:) Neyseki sayelerinde kilo veriyorum hızla. Onları gördükçe yeme isteğim geçiyor. Öğlende yemediklerini çay saatinde miniçokoprenslerle geçiştiriyorlar çay eşliğinde.. İLGİNÇ İŞTE :)
Ellerinde BBleri sanırsın dünyanın en meşgul insanı. O olmasa dünya dönmeyecek:) Sürekli bir mailleşme. Neredeyse düğmen açılmış şekerim çüss bye yazacaklar sırf mail yazmak için. Ofisimizde hiç müzik çalmaması da ilginç durumlardan tabi. Dediğim gibi ofiste çıt çıkmıyor telefon çalması hariç.

Erkekler de genel olarak benzer tipte. Hepsi öğlen yemeğinde light yoğurt yer. Gerçi bizim genel müdürümüz pek umursamıyor. Her sabah bir koca kutu kuru pasta ya da mini pizzacıklarla çıkıveriyor karşımıza:) Sağlıklı yaşam aşkına sigarayı bırakmış, jilet gibi ütülü pantolonları kırışmasın diye neredeyse hiç oturmayan insan tipleri:) Bunların da iphone 4sleri düşmez ellerinden. Ya angry birds oynuyordur ya nette geziyorlardır. İş yapar gibi görünmek için AutoCad açarlar pan la bir yakınlaştırıp bir uzaklaştırırlar tüm gün böyle :)
Hafta sonları Belgrad ormanında koşu organizasyonları yapar, bir yandan aklı mangalda da olsa tatile göbekli gideceğime mangalı unuturum daha iyiciler:)

Genel diyaloglardan derleme:
*Ay çok kilo aldım, ofiste sürekli oturuyoruz,
*Haftasonu çok yedim yattım sürekli yoruluyorum sonra acısı tartıda çıkıyor,
*Bu gece tekneyle çıkıyoruz +1in var mı tek misin?
*Organik beslenmek lazım şekerim bu yediklerimizin hepsi çöp kanser olucaz billa.. Ayvalık'a yerleşicem sonunda...
*X beyyy hani bizim yeşil çaylarımız detoksumuz yarım kaldı
*Yarın kurul toplantısı var y bey ben anlamam o belgeler en geç saat 15.00te masamda olacak o kadar.
*Şantiyede isyan varmış buna ne diyorsunuz?
*Ayy şuna bak 2. tabağını alıyor:o neresine yiyecekse:)

*+P Hadi çıkalım artık buradan yemek koktum.
-Yaa biraz daha salata alsana kendine daha yeni geldi
+Kızım adama göz koydun diye kilo alamıycam artık. Ben gidiyorum sen de oyalanma anliycak
-Bigün hepinize rağmen koluma takıp geleceğim buraya yemek yemeye.
-Hayale bak şirket yemekhanesinde aşkk
+Bu işler böyle başlar kuzum.

*+z bey göbek yapmışız
-evlilik yaradı
+eşiniz yerine siz doğuracaksınız herhalde çocuğu?
-yıhyıhyıh:)

İşte ilk haftamın özeti:)

Sen naptın derseniz eğer...

İlk gün gariban stajyer oyuncak misali her gelene gösterilir. Yemekhane ve her kattaki güvenlik görevlileri dahil. Telefonlara bakması söylenir amma velakin ofisin yarısından fazlası genelde ofiste olmadığından gelen telefonlar havada kalır. Her dk da kime bağliym diye bağıramayacağımdan yarın arayın diyip geçiştirdim:)
Bir yerden sonra kal geldi kulaklığı takıp soyutlandım.  İK geldi haliyle:
 "Boş kaldığında elefonlara bakmanı söylemiştim sanırım. Yetişemiyoruz her birine haliyle. Yardımcı olmanı bekliyoruz."
"Kimseyi tanımadığım için telefon yönlendiremiyorum sayın İK:)
"Bana sormayı deneseydin.
"Ofiste çıt çıkmadığından her saniye soramıyorum haliyle "
"Peki. o zaman insanlara sana iş vermelerini söyleyebilirsin. Bunu senden bekleriz." dedi ve gitti:)
"?!?"

Neyseki öğleden sonraki şantiye gezisi hayat kurtarıcıydı da ilk günü atlattım.
Diğer günler daha iyi geçti alıştıkça. Kendi işimden ziyade muhasebenin yapması gereken dosya evrak fotokopi işleri yığıldı başıma. İKde kendini pek bir şey sanıp emir üstüne emir yağdırdı sağolsun.
4. gün akşamında genel müdürümüz olaya el koydu:
-İK Stajyerin işi mi bunlar?
+Kendi talep etti V bey
-Peki o bunları yaparken siz ne iş yaptınız?
-!!!!!!!!!!!!!
 b: yıhyıhyıhyıhyıh:))))))

-Nilesi bir daha boş kaldığında bana gel ben vereceğim sana yapman gereken işleri. Kimsenin angaryalarını yapmak zorunda değilsin. İstersen çıkabilirsin.
+Vbey şu iş az kaldı bitirip öyle çıkarım.
-Sen bilirsin. Sabah odama uğra toplantı yapalım seninle iş çizelgeni oluşturalım.
-Peki Vbey. İyi akşamlar:)

Böylecee ilk haftanın sonunda İK'e HADDİNİ BİLDİREN BİRİ ÇIKTI VEE CUMA GÜNÜNÜ GAYET SORUNSUZ VE EĞLENCELİ İŞ YAPARAK BİTİRDİM:)))))

Yarın doğum günüm. Bakalım herkesin doğum günlerini düzenleyen sevgili İK benim için de bir sürpriz düşünmüş mü acaba:))))))) Onu da 2 gün sonra yazarım malum  yarın ZAZ konserim varrrr:))))))

öptüm canlarım:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar