Mısır'da Amcam Olsa....

...sömürürdümm :)))) Eski Yeşilçam filmlerinde olur ya hep Mısır'daki amcanızdan size şu kadar miras kalmış diye... Keşke öyle bir amcam olsaydı. Hadi amcayı geçtim hala, dayı, teyze, amcaoğlu, halakızı ayırt etmezdim bağrıma basardım:p Hazır doğum günüme 1aydan birazcık fazla kalmışken ortaya çıksa şöyle biri hediyelere boğsa.p

Şakası bir yana da, kalabalık bir ailem var aslında ama hepsi birbirinden o kadar kopuk ki bayramlarda anca kısmi olarak bir araya geliniyor. Çok yapmacık yau:)))))) Yarın düğünüm olsa çağırmayı düşünmediğim çok insan var düşününce "aile adı altında".

İşin fenası ben tek çocuğum. Babam da vefat etti. Ben bile tanımıyorum o derece. "-miş" demek daha doğru herhalde. Yarın bir gün çocuğum olsa teyze, dayı, büyükbaba kafadan yok. Kocamın da kardeşi olmazsa vay haline... Şimdiden daha doğmamış çocuğuma üzülerek bu haberi vereyim bari:p Aslında çok da bir şey kaçırıyor sayılmaz. Hani kendimden örnek versem 4tane halam var güya hiç biriyle görüşmüyorum. Samimiyetsiz geleni ne ararım ne sorarım. Neymişş hayat gailesiymiş... AMAN DA AMAN...... Cidden aile dediğin birbirine bağlı, iyisinde kötüsünde kenetlenmeyecekse kalabalık olmasının hiç bir manası yok. Büyükleri ayrı da çocukları farklı mı oluyor sanki... Birlik görmemiş bir yığın kuzen topluluğu. Sokakta görsem tanımam:p Benden yana akraba yoksunu olacak çocukcağız. Uzak akrabalar hatta dıdının dıdısı olanlarla daha çok görüşüyorum :) Samimiyet şartt.

Öte taraftan "Üvey baba"nın ailesi der geçersin. Ne fayda gelir üveyden derler ama bazen kendi ailenden daha yakın gelirler. Hiç yokken birden 6tane amcam oldu. hepsini de çok sevdim öz olsalar bu kadar olurdu. içlerinde en sevdiğim "HALAM" vardı ki Allah rahmet eylesin öldüğünü duyunca çok ağladım çok. İçten, samimi, duygusal, tatlı dilli, iyi kalpli, mükemmel insan. Hiç unutulmayacak bir yere sahip bende. Diğer 4ünün ulaşabileğinin çoook ötesinde. Huzur içinde uyusun "Mürşide Halam". Bu yazı da ona ithaf olsun....

Yorumlar

Popüler Yayınlar