GOSSIP GIRL FENOMENİ

Diziyi ilk fragmanı çıktığından beri izliyorum. Cnbc e de ilk gösterildiğinde Bodrum'da TATİLDEYDİM:) Otel odasında soluksuz izlemiştim. o gün bugündür müptelasıyım. 2. sezonu başladığında okulu bırakmış dersaneye gidiyordum:/ Batmış hayatımın en büyük keyfiydi Serena &Nate'in aşkı. Çok kısa sürdü kesintilerle bölündü falan ama 2 ot kafanın bir araya gelmesi kaçınılmaz bu saatten sonra. Serena 2 sezondur Lonely boy yüzünden sürünüyor. Toparlanmayı denese, dalavere çevirmeden her şey yoluna girecek sanki. Her düştüğünde Nate kaldırmadı mı onu zaten? Kimi zaman dostça kimi zaman sevgilisi olarak. Blair Chuck la evlenirse bir de çifte düğünden başka bişi istemem:)))))) İdol çiftim Nate &Serena <3 Lola da nedir öyle. Fazla taşralı o dizi için. Saçlarının bakımsızlığı, gözlerinin ifadesizliği, çarpık yürüyüşüyle uzaydan gelmiş gibi duruyor sadece. Vanessa'nın ruh ikizi ve zavallılığında. Sadece Nate'i oyalamak için konulmuş çok belli:))))

Diziyi batıran senaristler artık silkinsin de Serena'yı ayağa kaldırıp rötuşlayıp parlatsın. İçindeki keş, zavallı, haz düşkünü, düşmüş kız gitsin artık:) O olmadan dizi çok sıkıcı... 6. sezon için sabırsızlanıyorum. Bitmesini hiç istemesem de artık son sezonu olsun. Mutlu sonla bitsin. Para yiyici Humpreyler tarihe karışsın... Ailesinin intikamını almaya karar veren Jen geri dönsün. Georgina&jen&lonely boy 3lüsü artık kötünün dönüşünü simgelesinler. Lola deff...Ivy tekrar sahaya dönsün... Kimi oyalayacağı pek önemli değil ama Jack olabilir mesela ;))))) Bu da parlak fikir:)

Blair'i dizi başladığından beri yapmacık ve kontrol manyağı bir mürebbiye olduğunu düşünsem bile Chuck la birbirlerini tamamlıyorlar. Tanrım bana da öyle bir aşk nasip etse keşke... Beni özel kılan, aşkından küçücük hissettiğim, gücüne taptığım, daha da ötesi ondan daha fazla kimse sevilemeyecek olmalı benim için. Gözüm hiç bir şey görmese... Chuck artık üzülmese dünya cennet olsa :p Hayat onlara güzel zaten ne diyorum ben:))) Cıvıttım iyice yorgunluk başıma vurdu. Yazının bitme zamanı gelmiş:))))) TİME İS UP!

Yorumlar

Popüler Yayınlar