Açılış Notu...



Benim ilk blogum uykusuz gecelerin birinde oyalanmak için açılmış oldu:)) Yıllardır günlük tutarım. Hep aklımdaydı önceden yazdıklarımı, değişken ruh hallerimi, yaptığım ve tattığım güzel yemekleri, gezdiğim, beğendiğim, keşfettiğim yerleri insanlarla paylaşmak...

Biraz kendimden bahsedecek olursam; heyecanlı, pesimist, inatçı, iyiliksever, evcimen bir tipim ben. Konuşmayı da severim, ukalayım, sıcakkanlı, sevgi arsızı biraz da şımarık... Kronik öğrenciyim. MİMARLIK bölümüyle başlayan üniversite hayatım an itibariyle İÇ MİMARLIK bölümüyle devam etmekte. Umarım bir an önce mezun olurum. Mesleğimi çok seviyorum ama bitmek bilmeyen öğretim hayatı yüzünden soğudum neredeyse:/ Sırf CVmde güzel dursun diye ERASMUS olayına da balıklama atlayıp hak kazandım. Son yılımda Eylül ayında Stuttgart 'a gidiyorum. Acayip heyecanlıyım:))

Döndüğümde diplomayı aldıktan sonra PASTA ŞEFİ olma hayallerim de var tabii:) Şu hayatta beni çok rahatlatan şey mutfakta olmak. Normalde üşengeç biriyim ama söz konusu tatlı yapmaksa ne kadar yorgun da olsam kalkar yaparım. Kendi yaptıklarımı da yemekten çok tattırmayı severim. Ara ara yaptıklarımı cici blogumda da paylaşmak niyetindeyim. Şimdilik bu kadar...


BEĞENİ VE ELEŞTİRİLERİNİZİ BEKLERİM:)))))

Yorumlar

Popüler Yayınlar